Overige vragen
-
Hoe wijzig ik het adres van mijn afspraak met AMP?
Op www.mijnafspraak.nl kunt u aangeven op welk adres u afspreekt met AMP. Dit adres kunt u wijzigen tot een dag voor de afspraak.
-
Hoe stop ik eHerkenning van een persoon?
U kunt uw eHerkenning stopzetten door ons dit opzeggingsformulier ingevuld en ondertekend toe te stu...
-
Hoe stop ik eHerkenning voor een bedrijf?
Alle eHerkenningsmiddelen van een bedrijf stopzetten kan met dit opzeggingsformulier.
-
Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?
Wij zijn van 09:00 tot 16:30 op werkdagen bereikbaar op 085-0239320.
-
Wordt eHerkenning nog uitgeleverd ondanks de maatregelen tegen COVID-19?
Ondanks de maatregelen die er zijn tegen de verspreiding van COVID-19, wordt eHerkenning nog gewoon uitgeleverd.
-
Hoe stop ik mijn eHerkenning nu mijn bedrijf is uitgeschreven bij de KvK?
U kunt uw eHerkenning stopzetten door het invullen van dit digitale formulier op onze website.
-
Kan ik compensatie aanvragen voor eHerkenning?
U kunt compensatie aanvragen bij het RVO specifiek voor eHerkenning 3 Belastingdienst.
-
Hoe stop ik eHerkenning nu mijn bedrijf failliet is?
U kunt uw eHerkenning stopzetten door het invullen van dit digitale formulier op onze website. Houdt...
-
Gaat eHerkenning niveau 1 verdwijnen?
eHerkenning niveau 1 verdwijnt definitief op 1 juli 2021.