QuoVadis Support
help center naar QuoVadis.nl
  • Support
  • Overige vragen

Hoe kunnen we u helpen?

Stel uw vraag hiernaast, of vind uw antwoord hieronder.





Overige vragen

  • Hoe wijzig ik het adres van mijn afspraak met AMP?

    Op www.mijnafspraak.nl kunt u aangeven op welk adres u afspreekt met AMP. Dit adres kunt u wijzigen tot een dag voor de afspraak.

    24497%
  • Hoe stop ik eHerkenning van een persoon?

    U kunt uw eHerkenning stopzetten door ons dit opzeggingsformulier ingevuld en ondertekend toe te stu...

    20799%
  • Hoe stop ik eHerkenning voor een bedrijf?

    Alle eHerkenningsmiddelen van een bedrijf stopzetten kan met dit opzeggingsformulier.

    193100%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 op werkdagen bereikbaar op 085-0239320.

    18199%
  • Wordt eHerkenning nog uitgeleverd ondanks de maatregelen tegen COVID-19?

    Ondanks de maatregelen die er zijn tegen de verspreiding van COVID-19, wordt eHerkenning nog gewoon uitgeleverd.

    17799%
  • Hoe stop ik mijn eHerkenning nu mijn bedrijf is uitgeschreven bij de KvK?

    U kunt uw eHerkenning stopzetten door het invullen van dit digitale formulier op onze website.

    16299%
  • Kan ik compensatie aanvragen voor eHerkenning?

    U kunt compensatie aanvragen bij het RVO specifiek voor eHerkenning 3 Belastingdienst.

    16199%
  • Hoe stop ik eHerkenning nu mijn bedrijf failliet is?

    U kunt uw eHerkenning stopzetten door het invullen van dit digitale formulier op onze website. Houdt...

    132100%
  • Gaat eHerkenning niveau 1 verdwijnen?

    eHerkenning niveau 1 verdwijnt definitief op 1 juli 2021.

    40100%
Direct een vraag stellen? Wij zitten elke werkdag klaar om u te helpen, klik hier.
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
Footer Logo

© 2020 QuoVadis