Privacy
-
Kan QuoVadis een verwerkingsovereenkomst van een klant accepteren?
Nee, met de hoeveelheid klanten die we hebben is het onbegonnen werk om onderscheid te maken tussen klanten. Daarnaast vereist het eHerkenningstelsel geen verwerkingsovereenkomst. Dit omdat de verwerking van persoonsgegevens wordt gedaan onder de voorwaarden van eHerkenning. Bekijk hier onze standaard verwerkingsovereenkomst.
-
Welke interne processen omtrent veiligheid zijn ingericht?
Wij voeren periodiek risicoanalyses uit en koppelen daar verbeterplannen aan. Periodiek worden alle koppelvlakken ‘gepentest’ door ethical hackers, en de bevindingen besproken en wanneer noodzakelijk opgenomen in de verbetercyclus. We zijn ISO 27001 (informatiebeveiliging) gecertificeerd.
-
Hoelang is de bewaartermijn van mijn kopie ID?
Kopie ID’s bewaren wij niet. Wij staan -net als alle leveranciers van eHerkenning- onder toezicht van Agentschap Telecom en zijn gebonden aan de AVG wetgeving. Wij hebben maximaal 4 weken tijd om controles uit te voeren aan de hand van het kopie ID. Na deze controles vernietigen wij het kopie ID.
-
Kunnen er aanpassingen worden gedaan op de Gebruikersvoorwaarden Elektronische Toegangsdiensten?
Deze voorwaarden zijn van het Afsprakenstelsel Elektronische Toegangsdiensten en vallen onder het beheer van BZK en niet van QuoVadis.
-
Heb ik een UBO verklaring nodig om eHerkenning aan te vragen?
U heeft geen UBO verklaring nodig voor de aanvraag van eHerkenning
-
Hoe verloopt de communicatie bij bijvoorbeeld een veiligheidsincident?
In ons ISMS (Information Security Management Systeem) is ook een incident management procedure opgenomen. We zijn ISO 27001 (informatiebeveiliging) gecertificeerd.
-
Hoe weet ik of mijn persoonsgegevens bij jullie veilig zijn?
Wij moeten aan alle wet- en regelgeving omtrent de veiligheid van persoonsgegevens voldoen. We staan hiervoor permanent onder toezicht van Agentschap Telecom. Tevens zijn we ISO 27001 (informatiebeveiliging) gecertificeerd.
Overige vragen
-
Hoe wijzig ik het adres van mijn afspraak met AMP?
Op www.mijnafspraak.nl kunt u aangeven op welk adres u afspreekt met AMP. Dit adres kunt u wijzigen tot een dag voor de afspraak.
-
Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?
Wij zijn van 09:00 tot 16:30 op werkdagen bereikbaar op 085-0239320.
-
Hoe stop ik eHerkenning voor een bedrijf?
Alle eHerkenningsmiddelen van een bedrijf stopzetten kan met dit opzeggingsformulier.
-
Hoe stop ik eHerkenning van een persoon?
U kunt uw eHerkenning stopzetten door ons dit opzeggingsformulier ingevuld en ondertekend toe te stu...
-
Kan ik compensatie aanvragen voor eHerkenning?
U kunt compensatie aanvragen bij het RVO specifiek voor eHerkenning 3 Belastingdienst.
-
Hoe stop ik mijn eHerkenning nu mijn bedrijf is uitgeschreven bij de KvK?
U kunt uw eHerkenning stopzetten door het invullen van dit digitale formulier op onze website.
-
Wordt eHerkenning nog uitgeleverd ondanks de maatregelen tegen COVID-19?
Ondanks de maatregelen die er zijn tegen de verspreiding van COVID-19, wordt eHerkenning nog gewoon uitgeleverd.
-
Hoe stop ik eHerkenning nu mijn bedrijf failliet is?
U kunt uw eHerkenning stopzetten door het invullen van dit digitale formulier op onze website. Houdt...
-
Gaat eHerkenning niveau 1 verdwijnen?
eHerkenning niveau 1 verdwijnt definitief op 1 juli 2021.
-
Hoe vind ik de gegevens van mijn browser?
Uw browsergegevens kunt u vinden door te klikken op deze link.
-
Mijn eHerkenning niveau 1 verdwijnt, wordt ik hiervoor gecompenseerd?
Bij het upgraden naar een hoger niveau crediteren wij ter compensatie eenmalig de jaarkosten van het niveau 1 eHerkenningsmiddel.