Privacy
-
Ik wil mijn eHerkenning activeren, maar ontvang geen e-mail of SMS. Hoe los ik dit op?
Als u geen e-mail of SMS ontvangt om uw eHerkenning te activeren, dan raden we deze 3 stappen aan:
-
Kan QuoVadis een verwerkingsovereenkomst van een klant accepteren?
Nee, de verwerking van persoonsgegevens wordt gedaan onder de voorwaarden van eHerkenning. Meer informatie vindt u op de website van het afsprakenstelsel.
-
Heb ik een UBO verklaring nodig om eHerkenning aan te vragen?
U heeft geen UBO verklaring nodig voor de aanvraag van eHerkenning
-
Hoe weet ik of mijn persoonsgegevens bij jullie veilig zijn?
Wij moeten aan alle wet- en regelgeving omtrent de veiligheid van persoonsgegevens voldoen. We staan hiervoor permanent onder toezicht van Agentschap Telecom. Tevens zijn we ISO 27001 (informatiebeveiliging) gecertificeerd.
-
Hoe verloopt de communicatie bij bijvoorbeeld een veiligheidsincident?
In ons ISMS (Information Security Management Systeem) is ook een incident management procedure opgenomen. We zijn ISO 27001 (informatiebeveiliging) gecertificeerd.
-
Hoelang is de bewaartermijn van mijn kopie ID?
Kopie ID’s bewaren wij niet. Wij staan -net als alle leveranciers van eHerkenning- onder toezicht van Agentschap Telecom en zijn gebonden aan de AVG wetgeving. Wij hebben maximaal 4 weken tijd om controles uit te voeren aan de hand van het kopie ID. Na deze controles vernietigen wij het kopie ID.
-
Welke interne processen omtrent veiligheid zijn ingericht?
Wij voeren periodiek risicoanalyses uit en koppelen daar verbeterplannen aan. Periodiek worden alle koppelvlakken ‘gepentest’ door ethical hackers, en de bevindingen besproken en wanneer noodzakelijk opgenomen in de verbetercyclus. We zijn ISO 27001 (informatiebeveiliging) gecertificeerd.
-
Kunnen er aanpassingen worden gedaan op de Gebruikersvoorwaarden Elektronische Toegangsdiensten?
Deze voorwaarden zijn van het Afsprakenstelsel Elektronische Toegangsdiensten en vallen onder het beheer van BZK en niet van QuoVadis.
-
Kan er worden ondertekend met een digitale handtekening?
Voor eHerkenning is een handgeschreven “natte” handtekening of een handtekening gezet middels een gekwalificeerde elektronische (digitale) handtekening.
-
Ik krijg een foutmelding omdat mijn persoonsgegevens ontbreken, wat moet ik doen?
U heeft een foutmelding gekregen, omdat de persoonsgegevens ontbreken.
-
Wie dient de aanvraag te ondertekenen?
Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.
Overige vragen
-
Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?
Wij zijn van 09:00 tot 16:30 op werkdagen bereikbaar op 085-0239320.
-
Hoe wijzig ik het adres van mijn afspraak met AMP?
Op www.mijnafspraak.nl kunt u aangeven op welk adres u afspreekt met AMP. Dit adres kunt u wijzigen tot een dag voor de afspraak.
-
Hoe stop ik eHerkenning van een persoon?
Het opzeggen van een persoon kan de beheerder eenvoudig en snel zelf doen in de Beheermodule door de...
-
Hoe stop ik eHerkenning voor een bedrijf?
Alle eHerkenningsmiddelen van een bedrijf stopzetten kan met dit opzeggingsformulier.
-
Ik wil mijn eHerkenning activeren, maar ontvang geen e-mail of SMS. Hoe los ik dit op?
Als u geen e-mail of SMS ontvangt om uw eHerkenning te activeren, dan raden we deze 3 stappen aan:
-
Kan ik compensatie aanvragen voor eHerkenning?
U kunt compensatie aanvragen bij het RVO specifiek voor eHerkenning 3 Belastingdienst.
-
Hoe stop ik mijn eHerkenning nu mijn bedrijf is uitgeschreven bij de KvK?
U kunt uw eHerkenning stopzetten door het invullen van dit digitale formulier op onze website.
-
Persoonsidentificatie AMP Groep
eHerkenning niveau 3 vereist een fysieke identificatie met de persoon voor wie het eHerkenningsmiddel
-
Hoe stop ik eHerkenning nu mijn bedrijf failliet is?
Het opzeggen van een bedrijf kan u eenvoudig en snel zelf doen in uw Beheermodule door alle gebruike...
-
Waar vind ik meer informatie over PKI certificaten?
U kunt hier meer informatie vinden over PKI certificaten van QuoVadis.
-
Hoe vind ik de gegevens van mijn browser?
Uw browsergegevens kunt u vinden door te klikken op deze link.
-
Is er momenteel een storing?
Actuele storingen kunt u vinden op onze storingspagina.
-
Waar kan ik meer informatie over een advocatenpas vinden?
Mail voor meer informatie naar qv.advocatenpas@digicert.com of kijk op onze website.
-
Waar kan ik een betaalbewijs indienen?
Heeft u van ons een verzoek ontvangen voor het aanleveren van een betaalbewijs? Uw bewijs van betaling kunt u hier indienen.
-
Kan er worden ondertekend met een digitale handtekening?
Voor eHerkenning is een handgeschreven “natte” handtekening of een handtekening gezet middels een gekwalificeerde elektronische (digitale) handtekening.
-
Ik krijg een foutmelding omdat mijn persoonsgegevens ontbreken, wat moet ik doen?
U heeft een foutmelding gekregen, omdat de persoonsgegevens ontbreken.
-
Ik wil een gebruiker koppelen aan meerdere organisaties. Hoe doe ik dat?
U kunt in uw Beheermodule een gebruiker koppelen door onderstaande stappen te volgen:
-
Wie dient de aanvraag te ondertekenen?
Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.
-
Opgelet: valse eHerkenning e-mails in omloop
Op dit moment is een phishingmail in omloop waarin wordt gesteld dat eHerkenning niveau 4 verplicht ...
-
Wat moet ik doen als ik de melding krijg dat ik mijn vestigingsnummer moet verwijderen?
Als u een vestigingsnummer hebt opgegeven bij het aanvragen van eHerkenning, dan kunt u niet inloggen bij het UWV en de Belastingdienst.
-
Welke producten biedt Quovadis nog meer aan?
Quovadis biedt meer producten aan buiten eHerkenning
-
Hoe kan ik inloggen met eHerkenning voor bewindvoerders?
Voor meer informatie en vragen voor bewindvoerders om in te loggen met eHerkenning verwijzen wij u graag naar de Belastingdienst.
-
Kan ik mijn advocatenpas koppelen aan mijn eHerkenningsmiddel?
Het is niet mogelijk om uw advocatenpas te koppelen aan uw eHerkenningsmiddel
-
Waarom kan ik geen compensatie aanvragen voor reguliere eHerkenning niveau 3?
Met een regulier eHerkenningsmiddel kunt u bij meerdere dienstverleners inloggen waaronder bijvoorbe...
-
Hoe herkent u phishing e-mails?
Het is vaak lastig om het verschil te zien tussen een neppe en echte e-mail. Houd de volgende adviezen altijd in gedachten:
-
Wat is phishing?
Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.
Overname QuoVadis eHerkenning
-
QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, wat betekent dit voor mij?
Voor u betekent deze overname niets. Het enige dat u van de overgang zal merken is de tenaamstelling...
-
Er is een bedrag afgeschreven door Unifiedpost Services B.V., klopt dat wel?
Ja, dit is correct. Per 1 januari 2024 is de dienstverlening van QuoVadis eHerkenning overgenomen do...
-
Ik heb een vraag over de overname van QuoVadis door Unifiedpost, waar kan ik die stellen?
U kunt ons via de vertrouwde kanalen bereiken met al uw vragen. Kijk voor de contactmogelijkheden op...
-
Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?
Dit klopt inderdaad. Per 1 januari 2024 wordt de dienstverlening van QuoVadis eHerkenning overgenome...