Vragen en antwoorden
-
Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?
De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:
-
Wat moet ik doen als ik de melding krijg dat ik mijn vestigingsnummer moet verwijderen?
Als u een vestigingsnummer hebt opgegeven bij het aanvragen van eHerkenning, dan kunt u niet inloggen bij het UWV en de Belastingdienst.
-
Hoe kan ik inloggen met eHerkenning voor bewindvoerders?
Voor meer informatie en vragen voor bewindvoerders om in te loggen met eHerkenning verwijzen wij u graag naar de Belastingdienst.
-
QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, wat betekent dit voor mij?
-
Waar moet mijn kopie identiteitsbewijs aan voldoen?
Kijk hier voor meer informatie over het correct en veilig aanleveren van een kopie identiteitsbewijs.
-
Kan ik eHerkenning aanvragen voor een fiscale eenheid?
Om namens een fiscale eenheid in te loggen op Mijn Belastingdienst Zakelijk heeft een van de ondernemingen eHerkenning nodig.
-
Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?
Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.
-
Waar kan ik het formulier wijzigen uitgifte adres vinden?
-
Ik zie gegevens die niet kloppen, wat moet ik doen?
-
Is er een spoedprocedure om eHerkenning aan te vragen?
Met onze spoedprocedure kunt u de volgende werkdag al eHerkenning in bezit hebben.