Vragen en antwoorden
-
Waarom kost een upgrade net zoveel als een nieuw eHerkenningsmiddel?
Wanneer u eHerkenning van een lager niveau upgrade, dan zijn wij verplicht om alle controles uit te voeren die bij dit hogere niveau eHerkenning horen. Voor deze controles betaalt u.
-
Waarom ziet mijn inlogscherm er anders uit?
Onze inlogschermen zien er vanaf nu anders uit. Het uiterlijk is aangepast zodat het beter overeenkomt met onze huisstijl.
-
Waar vind ik meer informatie over PKI certificaten?
U kunt hier meer informatie vinden over PKI certificaten van QuoVadis.
-
Hoe verander ik de tenaamstelling op de factuur?
Dat kunt u doen door dit formulier in te vullen.
-
Hoe verander ik het postadres op de factuur?
Dat kan via onze website.
-
Welk niveau eHerkenning heb ik nodig om met ketenmachtigingen te werken?
Een intermediair heeft eHerkenning niveau 3 nodig om met ketenmachtigingen te werken. Dit kunt u hier aanvragen.
-
Wie bepaalt welk niveau eHerkenning ik nodig heb?
De dienstverleners die met eHerkenning werken bepalen welk niveau eHerkenning nodig is.
-
Waarom zijn de kosten voor een nieuwe activatiebrief verschillend per niveau?
Bij een hoger niveau eHerkenning moeten wij meer controles uitvoeren. Ook bij het opsturen van een nieuwe activatiebrief. Door deze extra controles verschillen de prijzen.
-
Hoe trek ik mijn afgegeven ketenmachtiging in?
-
Hoe vind ik de gegevens van mijn browser?
Uw browsergegevens kunt u vinden door te klikken op deze link.