QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support

Zoekresultaten

Hieronder vindt u de antwoorden die we op uw vraag hebben gevonden.





Vragen en antwoorden

  • Aan welke eisen moet mijn nieuwe wachtwoord voldoen?

    Het wachtwoord dient aan de volgende eisen te voldoen.

    209199%
  • I want to activate my eHerkenning token, but I'm not receiving an email or text message. How do I solve this?

    208699%
  • Waar vind ik meer informatie over PKI certificaten?

    U kunt hier meer informatie vinden over PKI certificaten van QuoVadis.

    204999%
  • Hoe stop ik mijn eHerkenning nu mijn bedrijf is uitgeschreven bij de KvK?

    U kunt uw eHerkenning stopzetten door het invullen van dit digitale formulier op onze website.

    202299%
  • Kan ik het e-mailadres wijzigen waar mijn factuur heen wordt gestuurd?

    Ja dat kan eenvoudig in onze Beheermodule.

    201899%
  • Welk betrouwbaarheidsniveau heb ik nodig?

    De standaard van eHerkenning is niveau 3, dit is het niveau dat wij dan ook over het algemeen aanraden.

    200895%
  • Hoe vind ik de gegevens van mijn browser?

    Uw browsergegevens kunt u vinden door te klikken op deze link.

    200599%
  • Waarom kan ik na het upgraden niet meer inloggen?

    Waarschijnlijk zijn er geen machtigingen aan uw nieuwe middel gekoppeld.

    200299%
  • Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord niet meer weet?

    Door uw gebruikersnaam hier in te vullen, krijgt u een e-mail toegestuurd met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

    1992395%
  • Kan ik compensatie aanvragen voor eHerkenning?

    U kunt compensatie aanvragen bij het RVO specifiek voor eHerkenning 3 Belastingdienst.

    195499%
Toon meer
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis