QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support

Zoekresultaten

Hieronder vindt u de antwoorden die we op uw vraag hebben gevonden.





Vragen en antwoorden

  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    147099%
  • Wie bepaalt welk niveau eHerkenning ik nodig heb?

    De dienstverleners die met eHerkenning werken bepalen welk niveau eHerkenning nodig is.

    146499%
  • Zijn er kosten verbonden aan het aanvragen van een nieuwe activeringsmail?

    Een nieuwe activeringsmail kan door de Beheerder kosteloos opnieuw verstuurd worden via Mijn QV.

    146399%
  • Wie dient de aanvraag te ondertekenen?

    Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.

    142797%
  • Waar kan ik een betaalbewijs indienen?

    Heeft u van ons een verzoek ontvangen voor het aanleveren van een betaalbewijs? Uw bewijs van betaling kunt u hier indienen.

    141099%
  • Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?

    137099%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    137099%
  • Kunnen er aanpassingen worden gedaan op de Gebruikersvoorwaarden Elektronische Toegangsdiensten?

    Deze voorwaarden zijn van het Afsprakenstelsel Elektronische Toegangsdiensten en vallen onder het beheer van BZK en niet van QuoVadis.

    132399%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    128599%
  • Hoe kan ik met eHerkenning inloggen voor een fiscale eenheid?

    128499%
Toon meer
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis