Antwoord

Wijzigen mobiel nummer

Het mobiele nummer van het tweede factor middel SMS kan in de Beheerapplicatie worden gewijzigd. Dit is alleen mogelijk bij EH middelen van andere beheerders en gebruikers. Wanneer een EH middel na aanvraag van een upgrade de status “Wachten op activatie” heeft is het niet mogelijk het nummer te wijzigen. Tevens is het niet mogelijk het nummer van het eigen EH middel te wijzigen in de Beheermodule, gebruik daarvoor dit formulier.

Ga in de Beheerapplicatie naar het detailscherm van de gebruiker waar de gegevens van aangepast moeten worden. Klik op het potloodje achter het mobiele nummer en vul het telefoonnummer in waar de SMS code in het vervolg naar gestuurd moet worden. Het gewijzigde mobiele nummer is binnen enkele minuten actief

Wijzigen emailadres
Het e-mailadres dat onder andere nodig is voor het ontvangen van de validatiecode (activatieprocedure), kan alleen in de Beheerapplicatie worden gewijzigd wanneer het EH middel nog niet is geactiveerd (status: Wachten op activatie).

Zodra het account door een gebruiker is geactiveerd, dan kan alleen de gebruiker zelf het e-mailadres aanpassen in de Beheerapplicatie

Wanneer een EH middel na aanvraag van een upgrade de status “Wachten op activatie” heeft is het niet mogelijk het emailadres te wijzigen.

Is uw vraag beantwoord?