Vragen en antwoorden
-
Hoe vind ik de gegevens van mijn browser?
Uw browsergegevens kunt u vinden door te klikken op deze link.
-
Welke interne processen omtrent veiligheid zijn ingericht?
We zijn gecertificeerd volgens ISO 27001 voor informatiebeveiliging en hebben de controles van deze norm geïntegreerd in ons managementsysteem.
-
What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?
-
Hoe trek ik mijn afgegeven ketenmachtiging in?
-
Kan QuoVadis een verwerkingsovereenkomst van een klant accepteren?
Voor eHerkenning hoeven wij geen verwerkingsovereenkomst aan te gaan met onze Dienstafnemers.
-
Wat is een ketenmachtiging?
Met een ketenmachtiging kunt u simpel andere organisaties machtigen om namens uw organisatie te handelen bij een dienstverlener.
-
Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?
-
Wie bepaalt welk niveau eHerkenning ik nodig heb?
De dienstverleners die met eHerkenning werken bepalen welk niveau eHerkenning nodig is.
-
Hoelang is de bewaartermijn van mijn kopie ID?
Kopie ID’s bewaren wij niet.
-
Zijn er kosten verbonden aan het aanvragen van een nieuwe activeringsmail?
De actuele tarieven vindt u op onze website.