Vragen en antwoorden
-
Geeft eHerkenning 3 Belastingdienst toegang tot de beheerapplicatie?
Nee, als u toegang wilt tot de beheerapplicatie dan kan dat met eHerkenning niveau 3.
-
Wat is de verwerkingstijd van een wijziging?
Op dit moment is de verwerkingstijd enkele werkdagen. Zodra uw wijziging is verwerkt krijgt u van ons bericht.
-
Is mijn eHerkenning aanvraag gestopt als ik mijn afspraak met AMP heb afgezegd?
Nee, het annuleren van de afspraak met AMP annuleert niet uw aanvraag voor eHerkenning.
-
Waarom kost een upgrade net zoveel als een nieuw eHerkenningsmiddel?
Wanneer u eHerkenning van een lager niveau upgrade, dan zijn wij verplicht om alle controles uit te voeren die bij dit hogere niveau eHerkenning horen. Voor deze controles betaalt u.
-
Waar vind ik meer informatie over PKI certificaten?
U kunt hier meer informatie vinden over PKI certificaten van QuoVadis.
-
Waarom ziet mijn inlogscherm er anders uit?
Onze inlogschermen zien er vanaf nu anders uit. Het uiterlijk is aangepast zodat het beter overeenkomt met onze huisstijl.
-
Hoe verander ik de tenaamstelling op de factuur?
Dat kunt u doen door dit formulier in te vullen.
-
Hoe verander ik het postadres op de factuur?
Dat kan via onze website.
-
Welk niveau eHerkenning heb ik nodig om met ketenmachtigingen te werken?
Een intermediair heeft eHerkenning niveau 3 nodig om met ketenmachtigingen te werken. Dit kunt u hier aanvragen.
-
Welk niveau eHerkenning heb ik nodig voor een VOG?
Voor een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) heeft u minimaal eHerkenning niveau 2+ nodig.