QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    980100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    97999%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    96998%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    95799%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    914100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    90499%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    883995%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    86299%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    85998%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    85399%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    980100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    97999%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    96998%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    95799%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    914100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    90499%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    883995%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    86299%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    85998%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    85399%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    980100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    97999%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    96998%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    95799%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    914100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    90499%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    883995%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    86299%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    85998%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    85399%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Wie bepaalt welk niveau eHerkenning ik nodig heb?

    De dienstverleners die met eHerkenning werken bepalen welk niveau eHerkenning nodig is.

    147099%
  • Zijn er kosten verbonden aan het aanvragen van een nieuwe activeringsmail?

    Een nieuwe activeringsmail kan door de Beheerder kosteloos opnieuw verstuurd worden via Mijn QV.

    146899%
  • Wie dient de aanvraag te ondertekenen?

    Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.

    143297%
  • Waar kan ik een betaalbewijs indienen?

    Heeft u van ons een verzoek ontvangen voor het aanleveren van een betaalbewijs? Uw bewijs van betaling kunt u hier indienen.

    141599%
  • Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?

    137799%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    137799%
  • Kunnen er aanpassingen worden gedaan op de Gebruikersvoorwaarden Elektronische Toegangsdiensten?

    Deze voorwaarden zijn van het Afsprakenstelsel Elektronische Toegangsdiensten en vallen onder het beheer van BZK en niet van QuoVadis.

    132699%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheerapplicatie op Mijn QV eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    13096%
  • Hoe kan ik met eHerkenning inloggen voor een fiscale eenheid?

    129499%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    129299%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 24
  • Pagina 25
  • Pagina 26
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis