QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    1492%
  • Waar kan ik een betaalbewijs indienen?

    Heeft u van ons een verzoek ontvangen voor het aanleveren van een betaalbewijs? Uw bewijs van betaling kunt u hier indienen.

    137899%
  • Wie dient de aanvraag te ondertekenen?

    Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.

    136597%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    132299%
  • Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?

    132099%
  • Hoe kies ik de juiste machtigingen?

    Wanneer u wilt inloggen bij een dienstverlener stelt de Beheerder de gewenste machtiging in. Hierbij kan gekozen worden uit 3 verschillende type machtigingen.

    13298%
  • Kunnen er aanpassingen worden gedaan op de Gebruikersvoorwaarden Elektronische Toegangsdiensten?

    Deze voorwaarden zijn van het Afsprakenstelsel Elektronische Toegangsdiensten en vallen onder het beheer van BZK en niet van QuoVadis.

    128699%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    123699%
  • Hoe kan ik inloggen met eHerkenning voor bewindvoerders?

    Voor meer informatie en vragen voor bewindvoerders om in te loggen met eHerkenning verwijzen wij u graag naar de Belastingdienst. 

    121299%
  • Hoe kan ik met eHerkenning inloggen voor een fiscale eenheid?

    121099%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 24
  • Pagina 25
  • Pagina 26
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis