QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    99899%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    987100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    97998%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    96399%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    922100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    91599%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    89599%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    891495%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    87199%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    87098%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    99899%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    987100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    97998%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    96399%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    922100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    91599%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    89599%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    891495%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    87199%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    87098%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Zijn er kosten verbonden aan het aanvragen van een nieuwe activeringsmail?

    Een nieuwe activeringsmail kan door de Beheerder kosteloos opnieuw verstuurd worden via Mijn QV.

    147699%
  • Wie bepaalt welk niveau eHerkenning ik nodig heb?

    De dienstverleners die met eHerkenning werken bepalen welk niveau eHerkenning nodig is.

    147499%
  • Wie dient de aanvraag te ondertekenen?

    Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.

    144197%
  • Waar kan ik een betaalbewijs indienen?

    Heeft u van ons een verzoek ontvangen voor het aanleveren van een betaalbewijs? Uw bewijs van betaling kunt u hier indienen.

    142299%
  • Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?

    139499%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    138999%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    13799%
  • Kunnen er aanpassingen worden gedaan op de Gebruikersvoorwaarden Elektronische Toegangsdiensten?

    Deze voorwaarden zijn van het Afsprakenstelsel Elektronische Toegangsdiensten en vallen onder het beheer van BZK en niet van QuoVadis.

    134099%
  • Hoe kan ik met eHerkenning inloggen voor een fiscale eenheid?

    131899%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    130399%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    99899%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    987100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    97998%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    96399%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    922100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    91599%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    89599%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    891495%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    87199%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    87098%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    99899%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    987100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    97998%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    96399%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    922100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    91599%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    89599%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    891495%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    87199%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    87098%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    99899%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    987100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    97998%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    96399%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    922100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    91599%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    89599%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    891495%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    87199%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    87098%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 18
  • Pagina 19
  • Pagina 20
  • Pagina 21
  • Pagina 22
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis