QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    966100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95599%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    94399%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    903100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    89199%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    872895%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84398%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    835397%
  • Wat is phishing?

    Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.

    82999%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    966100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95599%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    94399%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    903100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    89199%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    872895%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84398%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    835397%
  • Wat is phishing?

    Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.

    82999%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    966100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95599%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    94399%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    903100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    89199%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    872895%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84398%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    835397%
  • Wat is phishing?

    Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.

    82999%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Zijn er kosten verbonden aan het aanvragen van een nieuwe activeringsmail?

    Een nieuwe activeringsmail kan door de Beheerder kosteloos opnieuw verstuurd worden via Mijn QV.

    145099%
  • Wie dient de aanvraag te ondertekenen?

    Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.

    141897%
  • Waar kan ik een betaalbewijs indienen?

    Heeft u van ons een verzoek ontvangen voor het aanleveren van een betaalbewijs? Uw bewijs van betaling kunt u hier indienen.

    140399%
  • Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?

    136099%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    135199%
  • Kunnen er aanpassingen worden gedaan op de Gebruikersvoorwaarden Elektronische Toegangsdiensten?

    Deze voorwaarden zijn van het Afsprakenstelsel Elektronische Toegangsdiensten en vallen onder het beheer van BZK en niet van QuoVadis.

    131799%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    127399%
  • Hoe kan ik met eHerkenning inloggen voor een fiscale eenheid?

    126199%
  • Hoe kan ik inloggen met eHerkenning voor bewindvoerders?

    Voor meer informatie en vragen voor bewindvoerders om in te loggen met eHerkenning verwijzen wij u graag naar de Belastingdienst. 

    124899%
  • Hoe herkent u phishing e-mails?

    Het is vaak lastig om het verschil te zien tussen een neppe en echte e-mail. Houd de volgende adviezen altijd in gedachten:

    120899%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    966100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95599%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    94399%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    903100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    89199%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    872895%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84398%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    835397%
  • Wat is phishing?

    Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.

    82999%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    966100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95599%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    94399%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    903100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    89199%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    872895%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84398%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    835397%
  • Wat is phishing?

    Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.

    82999%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 18
  • Pagina 19
  • Pagina 20
  • Pagina 21
  • Pagina 22
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis