Vragen en antwoorden
-
Hoe verleng ik een machtiging van een eHerkenningsmiddel?
Om de machtiging te verlengen, logt de Beheerder in de beheerapplicatie op Mijn QV.
-
Hoe vraag ik eHerkenning aan voor een uitgeschreven kvk nummer?
Ook voor een uitgeschreven KvK nummer kunt u eHerkenning krijgen. Vul daarvoor dit formulier in.
-
Hoe kan ik eHerkenning aanvragen?
Het aanvragen van eHerkenning kan heel eenvoudig op onze website.
-
Hoe vraag ik een kopie van de factuur aan?
Het aanvragen van een kopie van een factuur doet u door dit formulier in te vullen.
-
Er is een bedrag afgeschreven door ZET services, klopt dat wel?
-
Hoe vraag ik een ander niveau eHerkenning aan?
eHerkenning niveau 3 is de standaard van eHerkenning. Als u tóch een ander niveau eHerkenning wilt aanvragen, dan kunt u dat hier doen.
-
Waarom kan ik niet inloggen met de code van mijn OTP?
Het kan zijn dat u per ongeluk een OTP device van een collega in handen hebt.
-
Hoe activeer ik mijn eHerkenning als de activatiecode niet werkt?
Waarschijnlijk is uw brief met activatiecode verlopen.
-
Hoe verloopt identificatie met de Identificatie-app van AMP Groep?
Lees hoe het identificatieproces via de app van AMP Groep verloopt en waar u meer informatie vindt.
-
Waarom zie ik geen bericht in mijn berichtenbox terwijl ik wel een e-mailnotificatie heb ontvangen?
Het kan voorkomen dat u een e-mail ontvangt met de melding dat er een nieuw bericht voor u klaarstaat in de berichtenbox in de beheerapplicatie op Mijn QV, terwijl u na inloggen geen bericht ziet. Hieronder vindt u de mogelijke oorzaken en oplossingen.