QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    104299%
  • Wat is phishing?

    Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.

    101899%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    1000100%
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    980097%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    964295%
  • Hoe vraag ik eHerkenning aan?

    Heeft u eHerkenning nodig voor uw organisatie met KVK-nummer, dan kunt u eHerkenning op verschillende niveaus aanvragen

    95499%
  • Tweede-factor-authenticatie bij EH2

    Bij gebruik van eHerkenning niveau 2 moet u een mobiel nummer opgeven. U ontvangt dan een sms-code als tweede verificatiestap naast uw gebruikersnaam en wachtwoord. Let op: eHerkenningsmiddelen zijn persoonsgebonden, dus u kunt slechts één mobiel nummer koppelen.

    94098%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    93099%
  • Ik heb een vraag over de overname van QuoVadis door ZET services, waar kan ik die stellen?

    92899%
  • Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?

    Instellen van machtigingen kan de Beheerder na inloggen op de beheerapplicatie op Mijn QV.

    88398%
  • What should I do if I forgot my password?

    88099%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    870100%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    867097%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    980097%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    964295%
  • Hoe vraag ik eHerkenning aan?

    Heeft u eHerkenning nodig voor uw organisatie met KVK-nummer, dan kunt u eHerkenning op verschillende niveaus aanvragen

    95499%
  • Tweede-factor-authenticatie bij EH2

    Bij gebruik van eHerkenning niveau 2 moet u een mobiel nummer opgeven. U ontvangt dan een sms-code als tweede verificatiestap naast uw gebruikersnaam en wachtwoord. Let op: eHerkenningsmiddelen zijn persoonsgebonden, dus u kunt slechts één mobiel nummer koppelen.

    94098%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    93099%
  • Ik heb een vraag over de overname van QuoVadis door ZET services, waar kan ik die stellen?

    92899%
  • Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?

    Instellen van machtigingen kan de Beheerder na inloggen op de beheerapplicatie op Mijn QV.

    88398%
  • What should I do if I forgot my password?

    88099%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    870100%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    867097%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    980097%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    964295%
  • Hoe vraag ik eHerkenning aan?

    Heeft u eHerkenning nodig voor uw organisatie met KVK-nummer, dan kunt u eHerkenning op verschillende niveaus aanvragen

    95499%
  • Tweede-factor-authenticatie bij EH2

    Bij gebruik van eHerkenning niveau 2 moet u een mobiel nummer opgeven. U ontvangt dan een sms-code als tweede verificatiestap naast uw gebruikersnaam en wachtwoord. Let op: eHerkenningsmiddelen zijn persoonsgebonden, dus u kunt slechts één mobiel nummer koppelen.

    94098%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    93099%
  • Ik heb een vraag over de overname van QuoVadis door ZET services, waar kan ik die stellen?

    92899%
  • Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?

    Instellen van machtigingen kan de Beheerder na inloggen op de beheerapplicatie op Mijn QV.

    88398%
  • What should I do if I forgot my password?

    88099%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    870100%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    867097%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    980097%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    964295%
  • Hoe vraag ik eHerkenning aan?

    Heeft u eHerkenning nodig voor uw organisatie met KVK-nummer, dan kunt u eHerkenning op verschillende niveaus aanvragen

    95499%
  • Tweede-factor-authenticatie bij EH2

    Bij gebruik van eHerkenning niveau 2 moet u een mobiel nummer opgeven. U ontvangt dan een sms-code als tweede verificatiestap naast uw gebruikersnaam en wachtwoord. Let op: eHerkenningsmiddelen zijn persoonsgebonden, dus u kunt slechts één mobiel nummer koppelen.

    94098%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    93099%
  • Ik heb een vraag over de overname van QuoVadis door ZET services, waar kan ik die stellen?

    92899%
  • Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?

    Instellen van machtigingen kan de Beheerder na inloggen op de beheerapplicatie op Mijn QV.

    88398%
  • What should I do if I forgot my password?

    88099%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    870100%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    867097%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    980097%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    964295%
  • Hoe vraag ik eHerkenning aan?

    Heeft u eHerkenning nodig voor uw organisatie met KVK-nummer, dan kunt u eHerkenning op verschillende niveaus aanvragen

    95499%
  • Tweede-factor-authenticatie bij EH2

    Bij gebruik van eHerkenning niveau 2 moet u een mobiel nummer opgeven. U ontvangt dan een sms-code als tweede verificatiestap naast uw gebruikersnaam en wachtwoord. Let op: eHerkenningsmiddelen zijn persoonsgebonden, dus u kunt slechts één mobiel nummer koppelen.

    94098%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    93099%
  • Ik heb een vraag over de overname van QuoVadis door ZET services, waar kan ik die stellen?

    92899%
  • Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?

    Instellen van machtigingen kan de Beheerder na inloggen op de beheerapplicatie op Mijn QV.

    88398%
  • What should I do if I forgot my password?

    88099%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    870100%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    867097%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 12
  • Pagina 13
  • Pagina 14
  • Pagina 15
  • Pagina 16
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis