QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    99898%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    995100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97899%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    95298%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    932100%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9398%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    92799%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90499%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    901495%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88798%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Wie bepaalt welk niveau eHerkenning ik nodig heb?

    De dienstverleners die met eHerkenning werken bepalen welk niveau eHerkenning nodig is.

    148599%
  • Wie dient de aanvraag te ondertekenen?

    Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.

    145997%
  • Waar kan ik een betaalbewijs indienen?

    Heeft u van ons een verzoek ontvangen voor het aanleveren van een betaalbewijs? Uw bewijs van betaling kunt u hier indienen.

    143299%
  • Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?

    141299%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    140399%
  • Hoe kan ik met eHerkenning inloggen voor een fiscale eenheid?

    136899%
  • Kunnen er aanpassingen worden gedaan op de Gebruikersvoorwaarden Elektronische Toegangsdiensten?

    Deze voorwaarden zijn van het Afsprakenstelsel Elektronische Toegangsdiensten en vallen onder het beheer van BZK en niet van QuoVadis.

    134799%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    132799%
  • Uw abonnement wijzigen

    Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.

    131597%
  • Hoe kan ik inloggen met eHerkenning voor bewindvoerders?

    Voor meer informatie en vragen voor bewindvoerders om in te loggen met eHerkenning verwijzen wij u graag naar de Belastingdienst. 

    130299%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    99898%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    995100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97899%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    95298%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    932100%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9398%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    92799%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90499%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    901495%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88798%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    99898%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    995100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97899%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    95298%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    932100%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9398%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    92799%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90499%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    901495%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88798%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    99898%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    995100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97899%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    95298%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    932100%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9398%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    92799%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90499%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    901495%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88798%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    99898%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    995100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97899%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    95298%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    932100%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9398%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    92799%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90499%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    901495%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88798%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 9
  • Pagina 10
  • Pagina 11
  • Pagina 12
  • Pagina 13
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis