QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Tweede-factor-authenticatie bij EH2

    Bij gebruik van eHerkenning niveau 2 moet u een mobiel nummer opgeven. U ontvangt dan een sms-code als tweede verificatiestap naast uw gebruikersnaam en wachtwoord. Let op: eHerkenningsmiddelen zijn persoonsgebonden, dus u kunt slechts één mobiel nummer koppelen.

    71898%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    706100%
  • What should I do if I forgot my password?

    705100%
  • Ik heb een vraag over de overname van QuoVadis door Unifiedpost, waar kan ik die stellen?

    69999%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit de beheerapplicatie verdwenen, wat nu?

    65898%
  • Is er een spoedprocedure om eHerkenning aan te vragen?

    Met onze spoedprocedure kunt u de volgende werkdag al eHerkenning in bezit hebben.

    653899%
  • Hoe wijzig ik de rol van een Gebruiker naar Beheerder?

    652100%
  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    644100%
  • Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?

    Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.

    622498%
  • Kan ik eHerkenning aanvragen voor een fiscale eenheid?

    Om namens een fiscale eenheid in te loggen op Mijn Belastingdienst Zakelijk heeft een van de ondernemingen eHerkenning nodig.

    620097%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    99098%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    949100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94198%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    93299%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    893100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    865495%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    84100%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    82898%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    99098%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    949100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94198%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    93299%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    893100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    865495%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    84100%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    82898%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    99098%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    949100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94198%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    93299%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    893100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    865495%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    84100%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    82898%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    99098%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    949100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94198%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    93299%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    893100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    865495%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    84100%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    82898%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    99098%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    949100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94198%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    93299%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    893100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    865495%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    84100%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    82898%
Toon meer
  • Pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis