Inloggen
-
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord niet meer weet?
Door uw gebruikersnaam hier in te vullen, krijgt u een e-mail toegestuurd met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
-
Waarom krijg ik bij het inloggen de melding 'sessie verlopen'?
Als u bij het inloggen telkens de melding ‘sessie verlopen’ krijgt, dan kunt u proberen om een keer in te loggen via de incognito modus van uw webbrowser, of via een compleet andere webbrowser. Als dit gelukt is kunt u daarna weer in uw gebruikelijke browser inloggen.
-
Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?
De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:
-
Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?
Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.
-
Hoe activeer ik een nieuwe machtiging?
Instellen van machtigingen kunt u als beheerder na inloggen op de Beheerapplicatie.
-
Waarom ontvang ik geen sms?
Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld. Dit kan de Beheerder doen in de Beheerapplicatie.
-
Hoe gebruik ik mijn eHerkenning in Europa?
Alles wat u moet weten over het gebruik van eHerkenning in andere Europese landen kunt u hier vinden.
-
Waarom kan ik niet meer bij het RVO inloggen?
Als u niet meer bij het RVO kunt inloggen dan kan dat komen omdat uw machtigingen zijn verlopen.
-
Hoe activeer ik mijn nieuwe OTP?
Een nieuw OTP device kunt u activeren via deze link.
-
Mijn eHerkenning is geblokkeerd, wat nu?
Om dit op te lossen kunt u hier een nieuw wachtwoord opvragen.
-
Waarom lukt het inloggen bij de Belastingdienst niet?
Lukt het niet om in te loggen bij de Belastingdienst? Probeer dan het volgende:
-
Waarom kan ik niet inloggen met de code van mijn OTP?
Het kan zijn dat u per ongeluk een OTP device van een collega in handen hebt.
-
Hoe verleng ik een machtiging van een eHerkenningsmiddel?
Om de machtiging te verlengen logt u in op de Beheerapplicatie.
-
Aan welke eisen moet mijn nieuwe wachtwoord voldoen?
Het wachtwoord dient aan de volgende eisen te voldoen.
-
Hoe verwijder ik een vestigingsnummer?
Het omzetten van een vestigingsnummer naar het hoofdvestigingsnummer kan met dit formulier.
-
Waarom ziet mijn inlogscherm er anders uit?
Onze inlogschermen zien er vanaf nu anders uit. Het uiterlijk is aangepast zodat het beter overeenkomt met onze huisstijl.
-
Hoe kan ik inloggen met eHerkenning voor bewindvoerders?
Voor meer informatie en vragen voor bewindvoerders om in te loggen met eHerkenning verwijzen wij u graag naar de Belastingdienst.
-
Hoe kan ik met eHerkenning inloggen voor een fiscale eenheid?
Inloggen bij de Belastingdienst namens uw fiscale eenheid
Afhankelijk van uw situatie, volgt u één...