Vragen en antwoorden
-
Hoe stop ik eHerkenning voor een bedrijf?
In de beheerapplicatie op Mijn QV kan een Beheerder het bedrijf beëindigen door alle gebruikers op te zeggen. Als Beheerder is het belangrijk dat u uw eigen eHerkenningsmiddel pas als laatste opzegt.
-
Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?
Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.
-
Uw abonnement wijzigen
Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.
-
Hoe stop ik eHerkenning van een persoon?
Het opzeggen van een persoon kan de Beheerder eenvoudig en snel zelf doen in de beheerapplicatie op Mijn QV door de Gebruiker op te zeggen. Lees hier hoe u dat doet.
-
Wat is een Beheerapplicatie?
In de Beheerapplicatie heeft u overzicht over alle werknemers binnen uw organisatie die een eHerkenningsmiddel hebben.
-
Hoe stop ik mijn eHerkenning nu mijn bedrijf is uitgeschreven bij de KvK?
U kunt uw eHerkenning stopzetten door het invullen van dit digitale formulier op onze website.
-
Is er momenteel een storing?
Actuele storingen kunt u vinden op onze storingspagina.
-
QuoVadis wordt overgenomen door ZET services, wat betekent dit voor mij?
-
Aan welke eisen moet mijn nieuwe wachtwoord voldoen?
Het wachtwoord dient aan de volgende eisen te voldoen.
-
Hoe vraag ik ketenmachtigingen aan?
Intermediairs die een overeenkomst met ons hebben gesloten voor het aanvragen van ketenmachtigingen, kunnen een stappenplan vinden met gedetailleerde informatie op deze pagina.