QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support

Zoekresultaten

Hieronder vindt u de antwoorden die we op uw vraag hebben gevonden.





Vragen en antwoorden

  • Hoe kan ik eHerkenning aanvragen?

    Het aanvragen van eHerkenning kan heel eenvoudig op onze website.

    322997%
  • Er is een bedrag afgeschreven door ZET services, klopt dat wel?

    319898%
  • Hoe activeer ik mijn eHerkenning als de activatiecode niet werkt?

    Waarschijnlijk is uw brief met activatiecode verlopen.

    310098%
  • Hoe vraag ik een ander niveau eHerkenning aan?

    eHerkenning niveau 3 is de standaard van eHerkenning. Als u tóch een ander niveau eHerkenning wilt aanvragen, dan kunt u dat hier doen.

    308898%
  • Waarom kan ik niet inloggen met de code van mijn OTP?

    Het kan zijn dat u per ongeluk een OTP device van een collega in handen hebt.

    305597%
  • Hoe kan ik eHerkenning voor meerdere bedrijven aanvragen?

    301100%
  • Welk niveau eHerkenning heb ik nodig voor een VOG?

    Voor een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) heeft u minimaal eHerkenning niveau 2+ nodig. 

    294100%
  • Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord niet meer weet?

    Door uw gebruikersnaam hier in te vullen, krijgt u een e-mail toegestuurd met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

    2928896%
  • Hoe wijzig ik het adres van mijn afspraak met AMP?

    Op www.mijnafspraak.nl kunt u aangeven op welk adres u afspreekt met AMP. Dit adres kunt u wijzigen tot een dag voor de afspraak.

    282198%
  • Kan ik mijn eHerkenning overzetten naar een ander KvK-nummer na een wijziging van rechtsvorm?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om uw eHerkenning over te zetten naar een ander KvK-nummer. Hier leest u wat u kunt doen.

    280100%
Toon meer
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis