QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support

Zoekresultaten

Hieronder vindt u de antwoorden die we op uw vraag hebben gevonden.





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een vraag over de overname van QuoVadis door ZET services, waar kan ik die stellen?

    87399%
  • Tweede-factor-authenticatie bij EH2

    Bij gebruik van eHerkenning niveau 2 moet u een mobiel nummer opgeven. U ontvangt dan een sms-code als tweede verificatiestap naast uw gebruikersnaam en wachtwoord. Let op: eHerkenningsmiddelen zijn persoonsgebonden, dus u kunt slechts één mobiel nummer koppelen.

    86798%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    85299%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    851097%
  • What should I do if I forgot my password?

    83899%
  • Alles over de berichtenbox van QuoVadis

    QuoVadis heeft een berichtenbox gelanceerd in de beheerapplicatie op Mijn QV. Hier leest u daar alles over.

    83398%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    798100%
  • Waar moet mijn kopie identiteitsbewijs aan voldoen?

    Kijk hier voor meer informatie over het correct en veilig aanleveren van een kopie identiteitsbewijs.

    791998%
  • Hoe wijzig ik de rol van een Gebruiker naar Beheerder?

    77699%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit de beheerapplicatie verdwenen, wat nu?

    74398%
Toon meer
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis