Vragen en antwoorden
-
Hoe kan ik inloggen met eHerkenning voor bewindvoerders?
Voor meer informatie en vragen voor bewindvoerders om in te loggen met eHerkenning verwijzen wij u graag naar de Belastingdienst.
-
Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?
Als Beheerder kunt u in de beheerapplicatie op Mijn QV eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.
-
Hoe herkent u phishing e-mails?
Het is vaak lastig om het verschil te zien tussen een neppe en echte e-mail. Houd de volgende adviezen altijd in gedachten:
-
Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?
De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.
-
Wat moet ik doen als ik de melding krijg dat ik mijn vestigingsnummer moet verwijderen?
Als u een vestigingsnummer hebt opgegeven bij het aanvragen van eHerkenning, dan kunt u niet inloggen bij het UWV en de Belastingdienst.
-
Waarom kan ik geen compensatie aanvragen voor reguliere eHerkenning niveau 3?
-
Welke producten biedt Quovadis nog meer aan?
Quovadis biedt meer producten aan buiten eHerkenning
-
Wie moet ondertekenen bij het overlijden van de wettelijk vertegenwoordiger?
Stuur uw aanvraag of opzegging per post naar ons toe met een begeleidende brief waarin u aangeeft dat de wettelijke vertegenwoordiger is overleden. Wij nemen vervolgens contact met u op om de nodige extra bewijslast op te vragen.
-
Waar download ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid?
Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.
-
Heeft u een bericht van AMP gehad dat uw identificatie is afgerond, maar kunt u nog steeds niet inloggen?