Vragen en antwoorden
-
Ik zie gegevens die niet kloppen, wat moet ik doen?
-
Heeft u een bericht van AMP gehad dat uw identificatie is afgerond, maar kunt u nog steeds niet inloggen?
-
Inzicht in uw abonnementstype
-
Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?
-
I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?
-
Waarom zie ik geen bericht in mijn berichtenbox terwijl ik wel een e-mailnotificatie heb ontvangen?
Het kan voorkomen dat u een e-mail ontvangt met de melding dat er een nieuw bericht voor u klaarstaat in de berichtenbox in de beheerapplicatie op Mijn QV, terwijl u na inloggen geen bericht ziet. Hieronder vindt u de mogelijke oorzaken en oplossingen.
-
Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie
-
Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?
-
My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?
-
Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?