Vragen en antwoorden
-
Werkt een ketenmachtiging met eHerkenning 3 Belastingdienst?
Nee, om namens een klant in te loggen met een ketenmachtiging is eHerkenning niveau 3 nodig.
-
Hoe weet ik of mijn persoonsgegevens bij jullie veilig zijn?
Wij moeten aan alle wet- en regelgeving omtrent de veiligheid van persoonsgegevens voldoen. We staan hiervoor permanent onder toezicht van Agentschap Telecom. Tevens zijn we ISO 27001 (informatiebeveiliging) gecertificeerd.
-
Kan ik mijn advocatenpas koppelen aan mijn eHerkenningsmiddel?
Het is niet mogelijk om uw advocatenpas te koppelen aan uw eHerkenningsmiddel
-
Hoe wijzig ik adresgegevens?
U kunt hier de adresgegevens van uw organisatie wijzigen.
-
Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?
Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.
-
Hoe stop ik eHerkenning nu mijn bedrijf failliet is?
-
Hoe trek ik mijn afgegeven ketenmachtiging in?
Een afgegeven ketenmachtiging kunt u intrekken in de beheerapplicatie op Mijn QV.
-
Kan QuoVadis een verwerkingsovereenkomst van een klant accepteren?
Voor eHerkenning hoeven wij geen verwerkingsovereenkomst aan te gaan met onze Dienstafnemers.
-
Waar vind ik de handleiding van de Beheerapplicatie?
De handleiding kunt u hier vinden.
-
Hoe verleng ik mijn ketenmachtiging?
Wanneer u een ketenmachtiging wilt verlengen om werkzaamheden uit te voeren voor bijvoorbeeld de Belastingdienst of het UWV, dan kan dit eenvoudig in de beheerapplicatie op Mijn QV. Kijk hier voor meer informatie.