Vragen en antwoorden
-
Waarom kost een upgrade net zoveel als een nieuw eHerkenningsmiddel?
Wanneer u eHerkenning van een lager niveau upgrade, dan zijn wij verplicht om alle controles uit te voeren die bij dit hogere niveau eHerkenning horen. Voor deze controles betaalt u.
-
Ik krijg een foutmelding omdat mijn persoonsgegevens ontbreken, wat moet ik doen?
U kunt in de beheerapplicatie op Mijn QV op uw profielpagina eenvoudig de ontbrekende persoonsgegevens aanvullen.
-
Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?
De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.
-
Welk betrouwbaarheidsniveau heb ik nodig om in te loggen bij de Belastingdienst?
Om in te loggen op Mijn Belastingdienst Zakelijk, bijvoorbeeld voor de aangifte omzetbelasting, heeft u eHerkenning niveau 3 nodig. Maar het kan ook met het goedkopere, maar beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst.
-
Hoe vraag ik een Beheerapplicatie aan?
Als u voor uw organisatie eHerkenning niveau 2+ of hoger hebt, dan krijgt u automatisch toegang tot de Beheerapplicatie.
-
Hoe voeg ik machtigingen toe aan een eHerkenningsmiddel?
Een beheerder kan machtigingen toekennen in de beheerapplicatie op Mijn QV.
-
Welk niveau eHerkenning heb ik nodig om met ketenmachtigingen te werken?
Een intermediair heeft eHerkenning niveau 3 nodig om met ketenmachtigingen te werken. Dit kunt u hier aanvragen.
-
Hoe verloopt de communicatie bij bijvoorbeeld een veiligheidsincident?
Communicatie met betrekking tot incidenten wordt telefonisch of per mail met de betrokkenen gedaan.
-
Hoe krijg ik een inkoopnummer op de factuur?
Dat kunt u doen door dit formulier in te vullen.
-
Werkt een ketenmachtiging met eHerkenning 3 Belastingdienst?
Nee, om namens een klant in te loggen met een ketenmachtiging is eHerkenning niveau 3 nodig.