QuoVadis Support
help center naar QuoVadis.nl
  • Support

Zoekresultaten

Hieronder vindt u de antwoorden die we op uw vraag hebben gevonden.





Vragen en antwoorden

  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 op werkdagen bereikbaar op 085-0239320.

    97298%
  • Welk niveau eHerkenning heb ik nodig?

    De standaard van eHerkenning is niveau 3, dit is het niveau dat wij dan ook over het algemeen aanraden.

    90294%
  • Hoe vraag ik een kopie van de factuur aan?

    Het aanvragen van een kopie van een factuur doet u door dit formulier in te vullen.

    88499%
  • Hoe stop ik eHerkenning van een persoon?

    88499%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    87497%
  • Hoe activeer ik mijn eHerkenning als de activatiecode niet werkt?

    Waarschijnlijk is uw brief met activatiecode verlopen.

    86898%
  • Hoe stop ik eHerkenning voor een bedrijf?

    Alle eHerkenningsmiddelen van een bedrijf stopzetten kan met dit opzeggingsformulier.

    85699%
  • Waarom ontvang ik geen sms?

    Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld. Dit kan de Beheerder doen in de Beheerapplicatie.

    85193%
  • Waar kan ik mijn eHerkenning opzeggen?

    U kunt hier uw eHerkenning opzeggen.

    84198%
  • Hoe kan ik mijn wachtwoord opvragen?

    Door uw gebruikersnaam hier in te vullen, krijgt u een e-mail toegestuurd met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

    831495%
Toon meer
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2022 QuoVadis