Vragen en antwoorden
-
Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?
eHerkenning is KvK en persoonsgebonden, het is echter wel mogelijk om extra bedrijven toe te voegen.
-
Hoe vraag ik een Beheerapplicatie aan?
Als u voor uw organisatie eHerkenning niveau 2+ of hoger hebt, dan krijgt u automatisch toegang tot de Beheerapplicatie.
-
Hoe krijg ik een inkoopnummer op de factuur?
Dat kunt u doen door dit formulier in te vullen.
-
Waarom kan ik na het upgraden niet meer inloggen?
Waarschijnlijk zijn er geen machtigingen aan uw nieuwe middel gekoppeld.
-
Werkt een ketenmachtiging met eHerkenning 3 Belastingdienst?
Nee, om namens een klant in te loggen met een ketenmachtiging is eHerkenning niveau 3 nodig.
-
Hoe gebruik ik mijn eHerkenning in Europa?
Alles wat u moet weten over het gebruik van eHerkenning in andere Europese landen kunt u hier vinden.
-
Hoe stop ik eHerkenning nu mijn bedrijf failliet is?
-
Waar vind ik de handleiding van de Beheerapplicatie?
De handleiding kunt u hier vinden.
-
Kan ik het e-mailadres wijzigen waar mijn factuur heen wordt gestuurd?
Ja dat kan eenvoudig in onze Beheermodule.
-
Geeft eHerkenning 3 Belastingdienst toegang tot de beheerapplicatie?
Nee, als u toegang wilt tot de beheerapplicatie dan kan dat met eHerkenning niveau 3.