Vragen en antwoorden
-
Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?
Wij zijn van 09:00 tot 16:30 op werkdagen bereikbaar op 085-0239320.
-
Welk niveau eHerkenning heb ik nodig?
De standaard van eHerkenning is niveau 3, dit is het niveau dat wij dan ook over het algemeen aanraden.
-
Hoe vraag ik een kopie van de factuur aan?
Het aanvragen van een kopie van een factuur doet u door dit formulier in te vullen.
-
Hoe stop ik eHerkenning van een persoon?
-
Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?
De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.
-
Hoe activeer ik mijn eHerkenning als de activatiecode niet werkt?
Waarschijnlijk is uw brief met activatiecode verlopen.
-
Hoe stop ik eHerkenning voor een bedrijf?
Alle eHerkenningsmiddelen van een bedrijf stopzetten kan met dit opzeggingsformulier.
-
Waarom ontvang ik geen sms?
Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld. Dit kan de Beheerder doen in de Beheerapplicatie.
-
Waar kan ik mijn eHerkenning opzeggen?
U kunt hier uw eHerkenning opzeggen.
-
Hoe kan ik mijn wachtwoord opvragen?
Door uw gebruikersnaam hier in te vullen, krijgt u een e-mail toegestuurd met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.