Vragen en antwoorden
-
Hoe vraag ik ketenmachtigingen aan?
Intermediairs die een overeenkomst met ons hebben gesloten voor het aanvragen van ketenmachtigingen, kunnen een stappenplan vinden met gedetailleerde informatie op deze pagina.
-
Hoe verander ik iets als het niet in de Beheerapplicatie kan?
Voor de wijzigingen die u niet in de Beheerapplicatie kunt doen kunt u deze wijzigingsformulieren gebruiken.
-
Hoe wijzig ik eHerkenning voor meerdere personen tegelijk?
Wijzigingen voor meerdere personen namens één vestiging kunt u in de beheerapplicatie doorvoeren. Namens meerdere vestigingen kunt u wijzigingen regelen op deze pagina.
-
Hoe verwijder ik een vestigingsnummer?
Het omzetten van een vestigingsnummer naar het hoofdvestigingsnummer kan met dit formulier.
-
Hoe stop ik mijn eHerkenning nu mijn bedrijf is uitgeschreven bij de KvK?
U kunt uw eHerkenning stopzetten door het invullen van dit digitale formulier op onze website.
-
Hoe vraag ik een Beheerapplicatie aan?
Als u voor uw organisatie eHerkenning niveau 2+ of hoger hebt, dan krijgt u automatisch toegang tot de Beheerapplicatie.
-
Waarom kan ik na het upgraden niet meer inloggen?
Waarschijnlijk zijn er geen machtigingen aan uw nieuwe middel gekoppeld.
-
Hoe krijg ik een inkoopnummer op de factuur?
Dat kunt u doen door dit formulier in te vullen.
-
Werkt een ketenmachtiging met eHerkenning 3 Belastingdienst?
Nee, om namens een klant in te loggen met een ketenmachtiging is eHerkenning niveau 3 nodig.
-
Hoe stop ik eHerkenning nu mijn bedrijf failliet is?