Wijzigingen
-
Waar download ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid?
Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.
-
Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?
De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.
-
Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?
Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.
-
Wat kan ik doen in de Beheerapplicatie?
De Beheerapplicatie van QuoVadis biedt onder andere de volgende functies:
-
Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?
eHerkenning is KvK en persoonsgebonden, het is echter wel mogelijk om extra bedrijven toe te voegen.
-
Waar kan ik mijn eHerkenning opzeggen?
U kunt een eHerkenningsmiddel opzeggen via de Beheerapplicatie.
-
Hoe wijzig ik mijn huidige eHerkenning naar eHerkenning 3 Belastingdienst?
U kunt eHerkenning niveau 3 omzetten naar het beperkte EH3 Belastingdienst in de Beheerapplicatie.
-
Hoe meld ik een gebruiker aan als beheerder?
Het wijzigen van de rol van een gebruiker naar de rol van beheerder kan heel eenvoudig in de Beheerapplicatie.
-
Persoonsidentificatie AMP Groep
eHerkenning niveau 3 vereist een fysieke identificatie met de persoon voor wie het eHerkenningsmiddel
-
Hoe wijzig ik het adres van mijn afspraak met AMP?
Op www.mijnafspraak.nl kunt u aangeven op welk adres u afspreekt met AMP. Dit adres kunt u wijzigen tot een dag voor de afspraak.
-
Hoe wijzig ik eHerkenning voor meerdere personen tegelijk?
Wijzigingen voor meerdere personen namens één vestiging kunt u in de beheerapplicatie doorvoeren. Namens meerdere vestigingen kunt u wijzigingen regelen op deze pagina.
-
Hoe voeg ik machtigingen toe aan een eHerkenningsmiddel?
Een beheerder kan machtigingen toekennen in de Beheerapplicatie.
-
Wat is de verwerkingstijd van een wijziging?
Op dit moment is de verwerkingstijd enkele werkdagen. Zodra uw wijziging is verwerkt krijgt u van ons bericht.
-
Hoe verander ik het postadres op de factuur?
Dat kan via onze website.
-
Hoe wijzig ik adresgegevens?
U kunt hier de adresgegevens van uw organisatie wijzigen.
-
Ik wil een gebruiker koppelen aan meerdere organisaties. Hoe doe ik dat?
U kunt in uw Beheermodule een gebruiker koppelen door onderstaande stappen te volgen:
-
Wie dient de aanvraag te ondertekenen?
Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.
-
Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?
EHerkenning is een persoonsgebonden inlogmiddel. De beheerder of gebruiker van het EH middel is vera...
-
Wat moet ik doen als ik de melding krijg dat ik mijn vestigingsnummer moet verwijderen?
Als u een vestigingsnummer hebt opgegeven bij het aanvragen van eHerkenning, dan kunt u niet inloggen bij het UWV en de Belastingdienst.
-
Ik zie gegevens die niet kloppen, wat moet ik doen?
Indien u gegevens ziet die niet kloppen, kunt u contact opnemen met onze Customer Service.
... -
Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?
Indien u een e-mail heeft ontvangen over ontkoppelen en u heeft hier nog vragen over, dan kunt u con...
-
Hoe wijzig ik de rol van een Gebruiker naar Beheerder?
Het wijzigen van de rol van een Gebruiker naar de rol van Beheerder kan heel eenvoudig in Mijn QV. ...