Vragen en antwoorden
-
Wat zijn de prijzen van eHerkenning?
Kijk voor de tarieven van eHerkenning op onze website.
-
Hoe wijzig ik eHerkenning voor meerdere personen tegelijk?
Wijzigingen voor meerdere personen namens één vestiging kunt u in de beheerapplicatie doorvoeren. Namens meerdere vestigingen kunt u wijzigingen regelen op deze pagina.
-
Is er momenteel een storing?
Actuele storingen kunt u vinden op onze storingspagina.
-
Hoe verander ik iets als het niet in de Beheerapplicatie kan?
Voor de wijzigingen die u niet in de Beheerapplicatie kunt doen kunt u deze wijzigingsformulieren gebruiken.
-
Hoe verwijder ik een vestigingsnummer?
Het omzetten van een vestigingsnummer naar het hoofdvestigingsnummer kan met dit formulier.
-
Hoe verander ik de tenaamstelling op de factuur?
Dat kunt u doen door dit formulier in te vullen.
-
Waarom kost een upgrade net zoveel als een nieuw eHerkenningsmiddel?
Wanneer u eHerkenning van een lager niveau upgrade, dan zijn wij verplicht om alle controles uit te voeren die bij dit hogere niveau eHerkenning horen. Voor deze controles betaalt u.
-
Hoe vraag ik een Beheerapplicatie aan?
Als u voor uw organisatie eHerkenning niveau 2+ of hoger hebt, dan krijgt u automatisch toegang tot de Beheerapplicatie.
-
Kan er worden ondertekend met een digitale handtekening?
Voor eHerkenning is een handgeschreven “natte” handtekening of een handtekening gezet middels een gekwalificeerde elektronische (digitale) handtekening.
-
Welk betrouwbaarheidsniveau heb ik nodig om in te loggen bij de Belastingdienst?
Om in te loggen op Mijn Belastingdienst Zakelijk, bijvoorbeeld voor de aangifte omzetbelasting, heeft u eHerkenning niveau 3 nodig. Maar het kan ook met het goedkopere, maar beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst.