Vragen en antwoorden
-
Hoe activeer ik een nieuwe machtiging?
Instellen van machtigingen kunt u als beheerder na inloggen via de beheerapplicatie op Mijn QV.
-
Waar zijn instructies voor het aanvragen van ketenmachtigingen?
Instructies voor een intermediair om ketenmachtigingen aan te vragen bij uw relaties kunt u hier vinden.
-
Wat kan ik doen in de beheerapplicatie op Mijn QV?
In de Beheerapplicatie van QuoVadis kunt u als beheerder gegevens beheren. Hier leest u welke dat bijvoorbeeld zijn.
-
Waar kan ik mijn eHerkenning opzeggen?
De Beheerder kan uw eHerkenningsmiddel opzeggen via de beheerapplicatie op Mijn QV.
-
Alles over de berichtenbox van QuoVadis
QuoVadis heeft een berichtenbox gelanceerd in de beheerapplicatie op Mijn QV. Hier leest u daar alles over.
-
Kan ik eHerkenning aanvragen voor een uitgeschreven KVK-nummer?
Ook voor een uitgeschreven KVK-nummer kunt u eHerkenning krijgen.
-
Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?
Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085-0239320.
-
Hoe geef ik een ketenmachtiging af aan mijn intermediair?
U kunt een ketenmachtiging afgeven aan uw intermediair in de Beheerapplicatie. Zowel u, als uw intermediair hebben eHerkenning niveau 3 nodig.
-
Waarom zie ik geen bericht in mijn berichtenbox terwijl ik wel een e-mailnotificatie heb ontvangen?
Het kan voorkomen dat u een e-mail ontvangt met de melding dat er een nieuw bericht voor u klaarstaat in de berichtenbox in de beheerapplicatie op Mijn QV, terwijl u na inloggen geen bericht ziet. Hieronder vindt u de mogelijke oorzaken en oplossingen.
-
Hoe voeg ik een nieuwe gebruiker toe?
Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor nieuwe gebruikers aanvragen in Mijn QV.