Vragen en antwoorden
-
Hoe herkent u phishing e-mails?
Het is vaak lastig om het verschil te zien tussen een neppe en echte e-mail. Houd de volgende adviezen altijd in gedachten:
-
Waarom zie ik geen bericht in mijn berichtenbox terwijl ik wel een e-mailnotificatie heb ontvangen?
Het kan voorkomen dat u een e-mail ontvangt met de melding dat er een nieuw bericht voor u klaarstaat in de berichtenbox in de beheerapplicatie op Mijn QV, terwijl u na inloggen geen bericht ziet. Hieronder vindt u de mogelijke oorzaken en oplossingen.
-
Wat moet ik doen als ik de melding krijg dat ik mijn vestigingsnummer moet verwijderen?
Als u een vestigingsnummer hebt opgegeven bij het aanvragen van eHerkenning, dan kunt u niet inloggen bij het UWV en de Belastingdienst.
-
Uw abonnement wijzigen
Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.
-
Wie moet ondertekenen bij het overlijden van de wettelijk vertegenwoordiger?
Stuur uw aanvraag of opzegging per post naar ons toe met een begeleidende brief waarin u aangeeft dat de wettelijke vertegenwoordiger is overleden. Wij nemen vervolgens contact met u op om de nodige extra bewijslast op te vragen.
-
Welke producten biedt Quovadis nog meer aan?
Quovadis biedt meer producten aan buiten eHerkenning
-
Waarom kan ik geen compensatie aanvragen voor reguliere eHerkenning niveau 3?
-
Waar download ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid?
Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.
-
Heeft u een bericht van AMP gehad dat uw identificatie is afgerond, maar kunt u nog steeds niet inloggen?
-
Ik zie gegevens die niet kloppen, wat moet ik doen?