QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe stop ik eHerkenning voor een bedrijf?

    In de beheerapplicatie op Mijn QV kan een Beheerder het bedrijf beëindigen door alle gebruikers op te zeggen. Als Beheerder is het belangrijk dat u uw eigen eHerkenningsmiddel pas als laatste opzegt.

    247399%
  • Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?

    Instellen van machtigingen kan de Beheerder na inloggen op de beheerapplicatie op Mijn QV.

    23797%
  • Hoe stop ik eHerkenning van een persoon?

    233199%
  • Wat is een Beheerapplicatie?

    In de Beheerapplicatie heeft u overzicht over alle werknemers binnen uw organisatie die een eHerkenningsmiddel hebben.

    227799%
  • Welk niveau eHerkenning heb ik nodig voor een VOG?

    Voor een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) heeft u minimaal eHerkenning niveau 2+ nodig. 

    223100%
  • Hoe vraag ik ketenmachtigingen aan?

    Intermediairs die een overeenkomst met ons hebben gesloten voor het aanvragen van ketenmachtigingen, kunnen een stappenplan vinden met gedetailleerde informatie op deze pagina.

    215498%
  • Hoe kan ik eHerkenning voor meerdere bedrijven aanvragen?

    212100%
  • Aan welke eisen moet mijn nieuwe wachtwoord voldoen?

    Het wachtwoord dient aan de volgende eisen te voldoen.

    209999%
  • I want to activate my eHerkenning token, but I'm not receiving an email or text message. How do I solve this?

    209299%
  • Waar vind ik meer informatie over PKI certificaten?

    U kunt hier meer informatie vinden over PKI certificaten van QuoVadis.

    205399%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    96398%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    932100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    92898%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    92399%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    91299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    884100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    87299%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    852995%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    809797%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    80998%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    96398%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    932100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    92898%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    92399%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    91299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    884100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    87299%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    852995%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    809797%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    80998%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    96398%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    932100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    92898%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    92399%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    91299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    884100%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    852995%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    809797%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    80998%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    807097%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    96398%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    932100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    92399%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    91299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    884100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    87299%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    852995%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    809797%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    80998%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    807097%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    96398%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    932100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    92898%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    92399%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    91299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    884100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    87299%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    852995%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    809797%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    80998%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 5
  • Pagina 6
  • Pagina 7
  • Pagina 8
  • Pagina 9
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis