QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    95198%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    923100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    92198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91299%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    880100%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    8798%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    86499%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    847895%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    804897%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Persoonsidentificatie AMP Groep

    eHerkenning niveau 3 vereist een fysieke identificatie met de persoon voor wie het eHerkenningsmiddel

    305498%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheerapplicatie op Mijn QV eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    30100%
  • Hoe kan ik eHerkenning aanvragen?

    Het aanvragen van eHerkenning kan heel eenvoudig op onze website.

    296197%
  • Hoe vraag ik eHerkenning aan voor een uitgeschreven kvk nummer?

    Ook voor een uitgeschreven KvK nummer kunt u eHerkenning krijgen. Vul daarvoor dit formulier in.

    290399%
  • Hoe verleng ik een machtiging van een eHerkenningsmiddel?

    Om de machtiging te verlengen, logt de beheerder in de beheerapplicatie op Mijn QV. 

    285597%
  • Hoe vraag ik een ander niveau eHerkenning aan?

    eHerkenning niveau 3 is de standaard van eHerkenning. Als u tóch een ander niveau eHerkenning wilt aanvragen, dan kunt u dat hier doen.

    283998%
  • Hoe vraag ik een kopie van de factuur aan?

    Het aanvragen van een kopie van een factuur doet u door dit formulier in te vullen.

    281699%
  • Waarom kan ik niet inloggen met de code van mijn OTP?

    Het kan zijn dat u per ongeluk een OTP device van een collega in handen hebt.

    272997%
  • Hoe activeer ik mijn eHerkenning als de activatiecode niet werkt?

    Waarschijnlijk is uw brief met activatiecode verlopen.

    271298%
  • Er is een bedrag afgeschreven door Unifiedpost Services B.V., klopt dat wel?

    266998%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    95198%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    923100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    92198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91299%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    880100%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    8798%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    847895%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    804897%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    804597%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    95198%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    923100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91299%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    880100%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    8798%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    86499%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    847895%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    804897%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    804597%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    95198%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    923100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    92198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91299%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    880100%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    8798%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    86499%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    847895%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    804897%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    95198%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    923100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    92198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91299%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    880100%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    8798%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    86499%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    847895%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    804897%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 5
  • Pagina 6
  • Pagina 7
  • Pagina 8
  • Pagina 9
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 25
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis