QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    94698%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    91998%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    916100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91099%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90099%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    878100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    85899%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    845395%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    8298%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    803497%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    800597%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    79898%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    75899%
  • Waar moet mijn kopie identiteitsbewijs aan voldoen?

    Kijk hier voor meer informatie over het correct en veilig aanleveren van een kopie identiteitsbewijs.

    729198%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    71799%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    69799%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    685100%
  • Tweede-factor-authenticatie bij EH2

    Bij gebruik van eHerkenning niveau 2 moet u een mobiel nummer opgeven. U ontvangt dan een sms-code als tweede verificatiestap naast uw gebruikersnaam en wachtwoord. Let op: eHerkenningsmiddelen zijn persoonsgebonden, dus u kunt slechts één mobiel nummer koppelen.

    68598%
  • Hoe vraag ik eHerkenning aan?

    Heeft u eHerkenning nodig voor uw organisatie met KVK-nummer, dan kunt u eHerkenning op verschillende niveaus aanvragen

    68599%
  • What should I do if I forgot my password?

    684100%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    94698%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    91998%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    916100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91099%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90099%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    878100%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    845395%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    8298%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    803497%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    800597%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    94698%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    916100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91099%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90099%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    878100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    85899%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    845395%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    8298%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    803497%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    800597%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    94698%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    91998%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    916100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91099%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90099%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    878100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    85899%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    845395%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    8298%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    803497%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    94698%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    91998%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    916100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91099%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90099%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    878100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    85899%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    845395%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    8298%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    803497%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 5
  • Pagina 6
  • Pagina 7
  • Pagina 8
  • Pagina 9
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 25
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis