QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe herkent u phishing e-mails?

    Het is vaak lastig om het verschil te zien tussen een neppe en echte e-mail. Houd de volgende adviezen altijd in gedachten:

    116299%
  • Waarom kan ik geen compensatie aanvragen voor reguliere eHerkenning niveau 3?

    112399%
  • Wat moet ik doen als ik de melding krijg dat ik mijn vestigingsnummer moet verwijderen?

    Als u een vestigingsnummer hebt opgegeven bij het aanvragen van eHerkenning, dan kunt u niet inloggen bij het UWV en de Belastingdienst.

    112399%
  • Welke producten biedt Quovadis nog meer aan?

    Quovadis biedt meer producten aan buiten eHerkenning

    112199%
  • Wie moet ondertekenen bij het overlijden van de wettelijk vertegenwoordiger?

    Stuur uw aanvraag of opzegging per post naar ons toe met een begeleidende brief waarin u aangeeft dat de wettelijke vertegenwoordiger is overleden. Wij nemen vervolgens contact met u op om de nodige extra bewijslast op te vragen.

    111899%
  • Waar download ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid?

    Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.

    1093498%
  • Heeft u een bericht van AMP gehad dat uw identificatie is afgerond, maar kunt u nog steeds niet inloggen?

    1075100%
  • Ik zie gegevens die niet kloppen, wat moet ik doen?

    103599%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    100699%
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 24
  • Pagina 25
  • Pagina 26
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis