Vragen en antwoorden
-
Waarom kan ik geen compensatie aanvragen voor reguliere eHerkenning niveau 3?
-
Wat moet ik doen als ik de melding krijg dat ik mijn vestigingsnummer moet verwijderen?
Als u een vestigingsnummer hebt opgegeven bij het aanvragen van eHerkenning, dan kunt u niet inloggen bij het UWV en de Belastingdienst.
-
Welke producten biedt Quovadis nog meer aan?
Quovadis biedt meer producten aan buiten eHerkenning
-
Wie moet ondertekenen bij het overlijden van de wettelijk vertegenwoordiger?
Stuur uw aanvraag of opzegging per post naar ons toe met een begeleidende brief waarin u aangeeft dat de wettelijke vertegenwoordiger is overleden. Wij nemen vervolgens contact met u op om de nodige extra bewijslast op te vragen.
-
Waar download ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid?
Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.
-
Heeft u een bericht van AMP gehad dat uw identificatie is afgerond, maar kunt u nog steeds niet inloggen?
-
Ik zie gegevens die niet kloppen, wat moet ik doen?
-
I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?