Vragen en antwoorden
-
Geeft eHerkenning 3 Belastingdienst toegang tot de beheerapplicatie?
Nee, als u toegang wilt tot de beheerapplicatie dan kan dat met eHerkenning niveau 3.
-
Hoe voeg ik machtigingen toe aan een eHerkenningsmiddel?
Een beheerder kan machtigingen toekennen in de Beheerapplicatie.
-
Waarom ziet mijn inlogscherm er anders uit?
Onze inlogschermen zien er vanaf nu anders uit. Het uiterlijk is aangepast zodat het beter overeenkomt met onze huisstijl.
-
Welke interne processen omtrent veiligheid zijn ingericht?
We zijn gecertificeerd volgens ISO 27001 voor informatiebeveiliging en hebben de controles van deze norm geïntegreerd in ons managementsysteem.
-
Wat is de verwerkingstijd van een wijziging?
Op dit moment is de verwerkingstijd enkele werkdagen. Zodra uw wijziging is verwerkt krijgt u van ons bericht.
-
Hoe trek ik mijn afgegeven ketenmachtiging in?
-
Is mijn eHerkenning aanvraag gestopt als ik mijn afspraak met AMP heb afgezegd?
Nee, het annuleren van de afspraak met AMP annuleert niet uw aanvraag voor eHerkenning.
-
Wat is een ketenmachtiging?
Met een ketenmachtiging kunt u simpel andere organisaties machtigen om namens uw organisatie te handelen bij een dienstverlener.
-
Hoe wijzig ik adresgegevens?
U kunt hier de adresgegevens van uw organisatie wijzigen.
-
Hoe verander ik het postadres op de factuur?
Dat kan via onze website.