QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe activeer ik mijn eHerkenning als de activatiecode niet werkt?

    Waarschijnlijk is uw brief met activatiecode verlopen.

    271598%
  • Er is een bedrag afgeschreven door Unifiedpost Services B.V., klopt dat wel?

    268098%
  • Hoe wijzig ik het adres van mijn afspraak met AMP?

    Op www.mijnafspraak.nl kunt u aangeven op welk adres u afspreekt met AMP. Dit adres kunt u wijzigen tot een dag voor de afspraak.

    252098%
  • Hoe stop ik eHerkenning voor een bedrijf?

    In de beheerapplicatie op Mijn QV kan een Beheerder het bedrijf beëindigen door alle gebruikers op te zeggen. Als Beheerder is het belangrijk dat u uw eigen eHerkenningsmiddel pas als laatste opzegt.

    247099%
  • Hoe stop ik eHerkenning van een persoon?

    232899%
  • Wat is een Beheerapplicatie?

    In de Beheerapplicatie heeft u overzicht over alle werknemers binnen uw organisatie die een eHerkenningsmiddel hebben.

    227299%
  • Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?

    Instellen van machtigingen kan de Beheerder na inloggen op de beheerapplicatie op Mijn QV.

    22397%
  • Welk niveau eHerkenning heb ik nodig voor een VOG?

    Voor een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) heeft u minimaal eHerkenning niveau 2+ nodig. 

    221100%
  • Hoe vraag ik ketenmachtigingen aan?

    Intermediairs die een overeenkomst met ons hebben gesloten voor het aanvragen van ketenmachtigingen, kunnen een stappenplan vinden met gedetailleerde informatie op deze pagina.

    215098%
  • Hoe kan ik eHerkenning voor meerdere bedrijven aanvragen?

    211100%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    95598%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    9498%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    927100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    92498%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91799%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90599%
  • Uw abonnement wijzigen

    9100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    882100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    86699%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    850495%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    95598%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    9498%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    927100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    92498%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91799%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90599%
  • Uw abonnement wijzigen

    9100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    882100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    86699%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    850495%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    95598%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    9498%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    927100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    92498%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91799%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90599%
  • Uw abonnement wijzigen

    9100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    882100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    86699%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    850495%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    95598%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    9498%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    927100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    92498%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91799%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90599%
  • Uw abonnement wijzigen

    9100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    882100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    86699%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    850495%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    95598%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    9498%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    927100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    92498%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91799%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90599%
  • Uw abonnement wijzigen

    9100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    882100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    86699%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    850495%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 21
  • Pagina 22
  • Pagina 23
  • Pagina 24
  • Pagina 25
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis