QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    99100%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    964100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95399%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    94099%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    901100%
  • Kan ik mijn eHerkenning overzetten naar een ander KvK-nummer na een wijziging van rechtsvorm?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om uw eHerkenning over te zetten naar een ander KvK-nummer. Hier leest u wat u kunt doen.

    9100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    89199%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    872495%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84298%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    99100%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    964100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95399%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    94099%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    901100%
  • Kan ik mijn eHerkenning overzetten naar een ander KvK-nummer na een wijziging van rechtsvorm?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om uw eHerkenning over te zetten naar een ander KvK-nummer. Hier leest u wat u kunt doen.

    9100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    89199%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    872495%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84298%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    99100%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    964100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95399%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    94099%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    901100%
  • Kan ik mijn eHerkenning overzetten naar een ander KvK-nummer na een wijziging van rechtsvorm?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om uw eHerkenning over te zetten naar een ander KvK-nummer. Hier leest u wat u kunt doen.

    9100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    89199%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    872495%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84298%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord niet meer weet?

    Door uw gebruikersnaam hier in te vullen, krijgt u een e-mail toegestuurd met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

    2167395%
  • I want to activate my eHerkenning token, but I'm not receiving an email or text message. How do I solve this?

    212599%
  • Aan welke eisen moet mijn nieuwe wachtwoord voldoen?

    Het wachtwoord dient aan de volgende eisen te voldoen.

    212499%
  • Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?

    Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.

    211100%
  • Hoe stop ik mijn eHerkenning nu mijn bedrijf is uitgeschreven bij de KvK?

    U kunt uw eHerkenning stopzetten door het invullen van dit digitale formulier op onze website.

    209699%
  • Waar vind ik meer informatie over PKI certificaten?

    U kunt hier meer informatie vinden over PKI certificaten van QuoVadis.

    207799%
  • Kan ik het e-mailadres wijzigen waar mijn factuur heen wordt gestuurd?

    Ja dat kan eenvoudig in onze Beheermodule.

    206199%
  • Hoe vind ik de gegevens van mijn browser?

    Uw browsergegevens kunt u vinden door te klikken op deze link.

    205399%
  • Welk betrouwbaarheidsniveau heb ik nodig?

    De standaard van eHerkenning is niveau 3, dit is het niveau dat wij dan ook over het algemeen aanraden.

    203995%
  • Waarom kan ik na het upgraden niet meer inloggen?

    Waarschijnlijk zijn er geen machtigingen aan uw nieuwe middel gekoppeld.

    203099%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    99100%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    964100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95399%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    94099%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    901100%
  • Kan ik mijn eHerkenning overzetten naar een ander KvK-nummer na een wijziging van rechtsvorm?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om uw eHerkenning over te zetten naar een ander KvK-nummer. Hier leest u wat u kunt doen.

    9100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    89199%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    872495%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84298%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    99100%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    964100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95399%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    94099%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    901100%
  • Kan ik mijn eHerkenning overzetten naar een ander KvK-nummer na een wijziging van rechtsvorm?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om uw eHerkenning over te zetten naar een ander KvK-nummer. Hier leest u wat u kunt doen.

    9100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    89199%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    872495%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84298%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 18
  • Pagina 19
  • Pagina 20
  • Pagina 21
  • Pagina 22
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis