Vragen en antwoorden
-
Waarom kan ik niet inloggen met de code van mijn OTP?
Het kan zijn dat u per ongeluk een OTP device van een collega in handen hebt.
-
Hoe activeer ik mijn eHerkenning als de activatiecode niet werkt?
Waarschijnlijk is uw brief met activatiecode verlopen.
-
Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?
Instellen van machtigingen kan de Beheerder na inloggen op de beheerapplicatie op Mijn QV.
-
Hoe wijzig ik het adres van mijn afspraak met AMP?
Op www.mijnafspraak.nl kunt u aangeven op welk adres u afspreekt met AMP. Dit adres kunt u wijzigen tot een dag voor de afspraak.
-
Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?
Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.
-
Hoe stop ik eHerkenning voor een bedrijf?
In de beheerapplicatie op Mijn QV kan een Beheerder het bedrijf beëindigen door alle gebruikers op te zeggen. Als Beheerder is het belangrijk dat u uw eigen eHerkenningsmiddel pas als laatste opzegt.
-
Hoe stop ik eHerkenning van een persoon?
-
Wat is een Beheerapplicatie?
In de Beheerapplicatie heeft u overzicht over alle werknemers binnen uw organisatie die een eHerkenningsmiddel hebben.
-
Welk niveau eHerkenning heb ik nodig voor een VOG?
Voor een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) heeft u minimaal eHerkenning niveau 2+ nodig.
-
Hoe vraag ik ketenmachtigingen aan?
Intermediairs die een overeenkomst met ons hebben gesloten voor het aanvragen van ketenmachtigingen, kunnen een stappenplan vinden met gedetailleerde informatie op deze pagina.