Vragen en antwoorden
-
Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?
-
Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie
-
My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?
-
My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?
-
Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen
-
Inzicht in uw abonnementstype
-
Waarom zie ik geen bericht in mijn berichtenbox terwijl ik wel een e-mailnotificatie heb ontvangen?
Het kan voorkomen dat u een e-mail ontvangt met de melding dat er een nieuw bericht voor u klaarstaat in de berichtenbox in de beheerapplicatie op Mijn QV, terwijl u na inloggen geen bericht ziet. Hieronder vindt u de mogelijke oorzaken en oplossingen.
-
Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?
De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:
-
Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?
-
Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?
Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.