QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    96298%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    932100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    92898%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    92399%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    91299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    884100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    87299%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    852995%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    809797%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    80998%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    96298%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    932100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    92898%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    92399%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    91299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    884100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    87299%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    852995%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    809797%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    80998%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    96298%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    932100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    92898%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    92399%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    91299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    884100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    87299%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    852995%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    809797%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    80998%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een vraag over de overname van QuoVadis door Unifiedpost, waar kan ik die stellen?

    68699%
  • Is er een spoedprocedure om eHerkenning aan te vragen?

    Met onze spoedprocedure kunt u de volgende werkdag al eHerkenning in bezit hebben.

    650099%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit de beheerapplicatie verdwenen, wat nu?

    64598%
  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    636100%
  • Hoe wijzig ik de rol van een Gebruiker naar Beheerder?

    627100%
  • Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?

    Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.

    618998%
  • Kan ik eHerkenning aanvragen voor een fiscale eenheid?

    Om namens een fiscale eenheid in te loggen op Mijn Belastingdienst Zakelijk heeft een van de ondernemingen eHerkenning nodig.

    616197%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    61100%
  • How do I retrieve my username?

    59799%
  • Hoe activeer ik een nieuwe machtiging?

    Instellen van machtigingen kunt u als beheerder na inloggen via de beheerapplicatie op Mijn QV.

    593496%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    96298%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    932100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    92898%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    92399%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    91299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    884100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    87299%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    852995%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    809797%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    80998%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    96298%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    932100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    92898%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    92399%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    91299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    884100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    87299%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    852995%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    809797%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    80998%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 16
  • Pagina 17
  • Pagina 18
  • Pagina 19
  • Pagina 20
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis