QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe stop ik eHerkenning nu mijn bedrijf failliet is?

    176699%
  • Waar vind ik de handleiding van de Beheerapplicatie?

    De handleiding kunt u hier vinden.

    1761598%
  • Geeft eHerkenning 3 Belastingdienst toegang tot de beheerapplicatie?

    Nee, als u toegang wilt tot de beheerapplicatie dan kan dat met eHerkenning niveau 3.

    170999%
  • Kan QuoVadis een verwerkingsovereenkomst van een klant accepteren?

    Voor eHerkenning hoeven wij geen verwerkingsovereenkomst aan te gaan met onze Dienstafnemers.

    170999%
  • Hoe trek ik mijn afgegeven ketenmachtiging in?

    Een afgegeven ketenmachtiging kunt u intrekken in de beheerapplicatie op Mijn QV.

    170898%
  • Hoe wijzig ik adresgegevens?

    U kunt hier de adresgegevens van uw organisatie wijzigen.

    169598%
  • QuoVadis wordt overgenomen door ZET services, wat betekent dit voor mij?

    168998%
  • Waarom ziet mijn inlogscherm er anders uit?

    Onze inlogschermen zien er vanaf nu anders uit. Het uiterlijk is aangepast zodat het beter overeenkomt met onze huisstijl.

    166099%
  • Welke interne processen omtrent veiligheid zijn ingericht?

    We zijn gecertificeerd volgens ISO 27001 voor informatiebeveiliging en hebben de controles van deze norm geïntegreerd in ons managementsysteem.

    165999%
  • Hoe verleng ik mijn ketenmachtiging?

    Wanneer u een ketenmachtiging wilt verlengen om werkzaamheden uit te voeren voor bijvoorbeeld de Belastingdienst of het UWV, dan kan dit eenvoudig in de beheerapplicatie op Mijn QV. Kijk hier voor meer informatie.

    163299%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    99699%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    985100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    97998%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    96199%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    920100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    91399%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    89299%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    891295%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    86998%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    86799%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    99699%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    985100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    97998%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    96199%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    920100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    91399%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    89299%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    891295%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    86998%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    86799%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    99699%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    985100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    97998%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    96199%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    920100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    91399%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    89299%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    891295%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    86998%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    86799%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    99699%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    985100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    97998%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    96199%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    920100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    91399%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    89299%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    891295%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    86998%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    86799%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    99699%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    985100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    97998%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    96199%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    920100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    91399%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    89299%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    891295%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    86998%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    86799%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 15
  • Pagina 16
  • Pagina 17
  • Pagina 18
  • Pagina 19
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis