Vragen en antwoorden
-
Waar vind ik de handleiding van de Beheerapplicatie?
De handleiding kunt u hier vinden.
-
Hoe verleng ik mijn ketenmachtiging?
Wanneer u een ketenmachtiging wilt verlengen om werkzaamheden uit te voeren voor bijvoorbeeld de Belastingdienst of het UWV, dan kan dit eenvoudig in de beheerapplicatie op Mijn QV. Kijk hier voor meer informatie.
-
Welke interne processen omtrent veiligheid zijn ingericht?
We zijn gecertificeerd volgens ISO 27001 voor informatiebeveiliging en hebben de controles van deze norm geïntegreerd in ons managementsysteem.
-
Waarom ziet mijn inlogscherm er anders uit?
Onze inlogschermen zien er vanaf nu anders uit. Het uiterlijk is aangepast zodat het beter overeenkomt met onze huisstijl.
-
Wat is een ketenmachtiging?
Met een ketenmachtiging kunt u simpel andere organisaties machtigen om namens uw organisatie te handelen bij een dienstverlener.
-
How can I activate my eHerkenning token?
-
Wat is de verwerkingstijd van een wijziging?
Op dit moment is de verwerkingstijd enkele werkdagen. Zodra uw wijziging is verwerkt krijgt u van ons bericht.
-
Heb ik een UBO verklaring nodig om eHerkenning aan te vragen?
U heeft geen UBO verklaring nodig voor de aanvraag van eHerkenning
-
Ik wil een gebruiker koppelen aan meerdere organisaties. Hoe doe ik dat?
U kunt in uw Beheermodule een gebruiker koppelen door onderstaande stappen te volgen:
-
Hoelang is de bewaartermijn van mijn kopie ID?
Kopie ID’s bewaren wij niet.