QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    992100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    99098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97599%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    93399%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    930100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    92499%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90199%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9098%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    898795%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88498%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    992100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    99098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97599%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    93399%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    930100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    92499%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90199%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9098%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    898795%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88498%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    992100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    99098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97599%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    93399%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    930100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    92499%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90199%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9098%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    898795%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88498%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe stop ik mijn eHerkenning nu mijn bedrijf is uitgeschreven bij de KvK?

    U kunt uw eHerkenning stopzetten door het invullen van dit digitale formulier op onze website.

    216899%
  • Aan welke eisen moet mijn nieuwe wachtwoord voldoen?

    Het wachtwoord dient aan de volgende eisen te voldoen.

    216699%
  • Waar vind ik meer informatie over PKI certificaten?

    U kunt hier meer informatie vinden over PKI certificaten van QuoVadis.

    211499%
  • Is er momenteel een storing?

    Actuele storingen kunt u vinden op onze storingspagina.

    210599%
  • Hoe vind ik de gegevens van mijn browser?

    Uw browsergegevens kunt u vinden door te klikken op deze link.

    209899%
  • Welk betrouwbaarheidsniveau heb ik nodig?

    De standaard van eHerkenning is niveau 3, dit is het niveau dat wij dan ook over het algemeen aanraden.

    207195%
  • Waarom kan ik na het upgraden niet meer inloggen?

    Waarschijnlijk zijn er geen machtigingen aan uw nieuwe middel gekoppeld.

    206098%
  • Wat zijn de prijzen van eHerkenning?

    Kijk voor de tarieven van eHerkenning op onze website.

    201499%
  • Kan ik compensatie aanvragen voor eHerkenning?

    U kunt compensatie aanvragen bij het RVO specifiek voor eHerkenning 3 Belastingdienst.

    201099%
  • Wat is het postadres van QuoVadis?

    Het postadres van QuoVadis is: Postbus 18 8200, AA Lelystad

    2100%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    992100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    99098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97599%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    93399%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    930100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    92499%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90199%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9098%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    898795%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88498%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    992100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    99098%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97599%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    93399%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    930100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    92499%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90199%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9098%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    898795%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88498%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 12
  • Pagina 13
  • Pagina 14
  • Pagina 15
  • Pagina 16
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis