QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    835397%
  • Kan ik een bestaand middel omzetten naar een nieuwe gebruiker?

    Het omzetten van een bestaand eHerkenningsmiddel naar een nieuwe gebruiker is helaas niet mogelijk. Hier leest u wat u kunt doen.

    8298%
  • Hoe vraag ik eHerkenning aan?

    Heeft u eHerkenning nodig voor uw organisatie met KVK-nummer, dan kunt u eHerkenning op verschillende niveaus aanvragen

    79199%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    78999%
  • Tweede-factor-authenticatie bij EH2

    Bij gebruik van eHerkenning niveau 2 moet u een mobiel nummer opgeven. U ontvangt dan een sms-code als tweede verificatiestap naast uw gebruikersnaam en wachtwoord. Let op: eHerkenningsmiddelen zijn persoonsgebonden, dus u kunt slechts één mobiel nummer koppelen.

    78198%
  • Ik heb een vraag over de overname van QuoVadis door ZET services, waar kan ik die stellen?

    77799%
  • What should I do if I forgot my password?

    76999%
  • Waar moet mijn kopie identiteitsbewijs aan voldoen?

    Kijk hier voor meer informatie over het correct en veilig aanleveren van een kopie identiteitsbewijs.

    767898%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    747100%
  • Hoe wijzig ik de rol van een Gebruiker naar Beheerder?

    712100%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    997100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97999%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9798%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    95698%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    933100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    93299%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90899%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    903795%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88998%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    883797%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    997100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97999%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9798%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    95698%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    933100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    93299%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90899%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    903795%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88998%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    883797%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    997100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97999%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9798%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    95698%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    933100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    93299%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90899%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    903795%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88998%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    883797%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    997100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97999%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9798%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    95698%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    933100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    93299%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90899%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    903795%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88998%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    883797%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    997100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97999%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9798%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    95698%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    933100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    93299%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90899%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    903795%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88998%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    883797%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 8
  • Pagina 9
  • Pagina 10
  • Pagina 11
  • Pagina 12
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis