QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support

Zoekresultaten

Hieronder vindt u de antwoorden die we op uw vraag hebben gevonden.





Vragen en antwoorden

  • Tweede-factor-authenticatie bij EH2

    Bij gebruik van eHerkenning niveau 2 moet u een mobiel nummer opgeven. U ontvangt dan een sms-code als tweede verificatiestap naast uw gebruikersnaam en wachtwoord. Let op: eHerkenningsmiddelen zijn persoonsgebonden, dus u kunt slechts één mobiel nummer koppelen.

    68598%
  • What should I do if I forgot my password?

    684100%
  • Ik heb een vraag over de overname van QuoVadis door Unifiedpost, waar kan ik die stellen?

    67999%
  • Is er een spoedprocedure om eHerkenning aan te vragen?

    Met onze spoedprocedure kunt u de volgende werkdag al eHerkenning in bezit hebben.

    647199%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit de beheerapplicatie verdwenen, wat nu?

    63898%
  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    628100%
  • Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?

    Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.

    615698%
  • Hoe wijzig ik de rol van een Gebruiker naar Beheerder?

    615100%
  • Kan ik eHerkenning aanvragen voor een fiscale eenheid?

    Om namens een fiscale eenheid in te loggen op Mijn Belastingdienst Zakelijk heeft een van de ondernemingen eHerkenning nodig.

    614097%
  • Hoe activeer ik een nieuwe machtiging?

    Instellen van machtigingen kunt u als beheerder na inloggen via de beheerapplicatie op Mijn QV.

    590596%
Toon meer
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis