Vragen en antwoorden
-
Hoe verander ik het postadres op de factuur?
Dat kan via onze website.
-
Kan ik mijn eHerkenning overzetten naar een ander KvK-nummer na een wijziging van rechtsvorm?
Nee, helaas is het niet mogelijk om uw eHerkenning over te zetten naar een ander KvK-nummer. Hier leest u wat u kunt doen.
-
Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?
Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar.
-
Wie dient de aanvraag te ondertekenen?
Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.
-
Wie bepaalt welk niveau eHerkenning ik nodig heb?
De dienstverleners die met eHerkenning werken bepalen welk niveau eHerkenning nodig is.
-
Zijn er kosten verbonden aan het aanvragen van een nieuwe activeringsmail?
Een nieuwe activeringsmail kan door de Beheerder kosteloos opnieuw verstuurd worden via Mijn QV.
-
Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?
-
Waar kan ik een betaalbewijs indienen?
Heeft u van ons een verzoek ontvangen voor het aanleveren van een betaalbewijs? Uw bewijs van betaling kunt u hier indienen.
-
Hoe kan ik met eHerkenning inloggen voor een fiscale eenheid?
-
I'm not receiving a text message, how can I resolve this?