QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support

Zoekresultaten

Hieronder vindt u de antwoorden die we op uw vraag hebben gevonden.





Vragen en antwoorden

  • Hoe verander ik het postadres op de factuur?

    Dat kan via onze website.

    161899%
  • Kan ik mijn eHerkenning overzetten naar een ander KvK-nummer na een wijziging van rechtsvorm?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om uw eHerkenning over te zetten naar een ander KvK-nummer. Hier leest u wat u kunt doen.

    161100%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    156699%
  • Wie dient de aanvraag te ondertekenen?

    Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.

    155397%
  • Wie bepaalt welk niveau eHerkenning ik nodig heb?

    De dienstverleners die met eHerkenning werken bepalen welk niveau eHerkenning nodig is.

    154099%
  • Zijn er kosten verbonden aan het aanvragen van een nieuwe activeringsmail?

    Een nieuwe activeringsmail kan door de Beheerder kosteloos opnieuw verstuurd worden via Mijn QV.

    153699%
  • Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?

    151699%
  • Waar kan ik een betaalbewijs indienen?

    Heeft u van ons een verzoek ontvangen voor het aanleveren van een betaalbewijs? Uw bewijs van betaling kunt u hier indienen.

    149299%
  • Hoe kan ik met eHerkenning inloggen voor een fiscale eenheid?

    148699%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    146399%
Toon meer
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis