Uitbreiding of wijzigingen voor Beheerapplicatie
Veel zaken kunnen al online in de Beheerapplicatie afgehandeld worden door de beheerder binnen uw organisatie, zoals:
- EH middelen aanvragen;
- Rol van een gebruiker omzetten van gebruiker naar beheerder en andersom;
- Het mobiele nummer van een gebruiker wijzigen;
- Het e-mailadres van een gebruiker wijzigen (vóór activatie) Let op geef dit wel door aan de customer service i.v.m. uw amp afspraak;
- Machtigingen van één of meerdere gebruikers toevoegen, wijzigen en verlengen;
- Gebruikers koppelen aan andere organisaties waar u beheerder voor bent;
- Een einddatum instellen (beëindigen) van machtigingen bij één of meerdere gebruikers;
- Per direct een machtiging intrekken van een gebruiker;
- Het rekeningnummer opgeven/wijzigen inzake automatische incasso;
- Het factuur e-mailadres opgeven/wijzigen voor het ontvangen van een PDF factuur;
- Overzichten exporteren (Microsoft Excel formaat).
Klik hier om naar de beheerapplicatie te gaan.
Klik hier voor de handleiding.
Voor deze uitbreidingen en wijzigingen gebruikt u het onderstaande formulier:
- Organisatie toevoegen;
- Facturatie gegevens aanpassen.
Bent u beheerder en bent u gemachtigd door uw wettelijke vertegenwoordiger om zelfstandig uitbreidingen en mutaties door te voeren, dan mag u de aanvraag zelf ondertekenen. Bent u niet gemachtigd dan moet de wettelijke vertegenwoordiger tekenen. Lees de instructies goed door voordat u met het Excel formulier aan de slag gaat.
Vul het formulier volledig in en volg de instructies voor het ondertekenen. Stuur het per post op met de gevraagde aanvullende documenten.