Uitbreiding of wijzigingen voor Beheerapplicatie

Veel zaken kunnen al online in de Beheerapplicatie afgehandeld worden door de beheerder binnen uw organisatie, zoals:

  • EH middelen aanvragen;
  • Rol van een gebruiker omzetten van gebruiker naar beheerder en andersom;
  • Het mobiele nummer van een gebruiker wijzigen;
  • Het e-mailadres van een gebruiker wijzigen (vóór activatie) Let op geef dit wel door aan de customer service i.v.m. uw amp afspraak;
  • Machtigingen van één of meerdere gebruikers toevoegen, wijzigen en verlengen;
  • Gebruikers koppelen aan andere organisaties waar u beheerder voor bent;
  • Een einddatum instellen (beëindigen) van machtigingen bij één of meerdere gebruikers;
  • Per direct een machtiging intrekken van een gebruiker;
  • Het rekeningnummer opgeven/wijzigen inzake automatische incasso;
  • Het factuur e-mailadres opgeven/wijzigen voor het ontvangen van een PDF factuur;
  • Overzichten exporteren (Microsoft Excel formaat).

Klik hier om naar de beheerapplicatie te gaan.
Klik hier voor de handleiding.

Voor deze uitbreidingen en wijzigingen gebruikt u het onderstaande formulier:

  • Organisatie toevoegen;
  • Facturatie gegevens aanpassen.

Bent u beheerder en bent u gemachtigd door uw wettelijke vertegenwoordiger om zelfstandig uitbreidingen en mutaties door te voeren, dan mag u de aanvraag zelf ondertekenen. Bent u niet gemachtigd dan moet de wettelijke vertegenwoordiger tekenen. Lees de instructies goed door voordat u met het Excel formulier aan de slag gaat.

Vul het formulier volledig in en volg de instructies voor het ondertekenen. Stuur het per post op met de gevraagde aanvullende documenten.