Uitbreiding of wijzigingen voor Beheerapplicatie

Veel zaken kunnen al online in de Beheerapplicatie afgehandeld worden door de beheerder binnen uw organisatie, zoals:

  • EH middelen aanvragen;
  • Rol van een gebruiker omzetten van gebruiker naar beheerder en andersom;
  • Het mobiele nummer van een gebruiker wijzigen;
  • Het e-mailadres van een gebruiker wijzigen (vóór activatie) Let op geef dit wel door aan de customer service i.v.m. uw amp afspraak;
  • Machtigingen van één of meerdere gebruikers toevoegen, wijzigen en verlengen;
  • Gebruikers koppelen aan andere organisaties waar u beheerder voor bent;
  • Een einddatum instellen (beëindigen) van machtigingen bij één of meerdere gebruikers;
  • Per direct een machtiging intrekken van een gebruiker;
  • Het rekeningnummer opgeven/wijzigen inzake automatische incasso;
  • Het factuur e-mailadres opgeven/wijzigen voor het ontvangen van een PDF factuur;
  • Overzichten exporteren (Microsoft Excel formaat).

Klik hier om naar de beheerapplicatie te gaan.
Klik hier voor de handleiding.

Voor deze uitbreidingen en wijzigingen gebruikt u het onderstaande formulier:

  • Organisatie toevoegen;
  • Facturatie gegevens aanpassen.

Voor het toevoegen van een of meerdere organisaties dient de wettelijk vertegenwoordiger te tekenen voor akkoord. Voor alle andere wijzigingen of uitbreidingen van de Beheermodule mag de beheerder tekenen mits de beheerder gemachtigd is door de wettelijke vertegenwoordiger om zelfstandig mutaties door te voeren. Is de beheerder niet gemachtigd dan moet de wettelijke vertegenwoordiger tekenen. Lees de instructies goed door voordat u met het Excel formulier aan de slag gaat.

Vul het formulier volledig in en volg de instructies voor het ondertekenen. Stuur het per post op met de gevraagde aanvullende documenten.