Uitbreiding of wijzigingen voor Beheerapplicatie

Veel zaken kunnen al online in de Beheerapplicatie afgehandeld worden door de beheerder binnen uw organisatie, zoals:

  • Nieuwe middelen toevoegen;
  • Extra organisatie toevoegen;
  • Rol van een gebruiker omzetten van gebruiker naar beheerder en andersom;
  • Het mobiele nummer van een gebruiker wijzigen;
  • Het e-mailadres van een gebruiker wijzigen (vóór activatie);
  • Nieuwe activatie mail sturen wanneer deze is verlopen;
  • Machtigingen van één of meerdere gebruikers toevoegen, wijzigen en verlengen;
  • Gebruikers koppelen aan andere organisaties waar u beheerder voor bent;
  • Een einddatum instellen (beëindigen) van machtigingen bij één of meerdere gebruikers;
  • Per direct een machtiging intrekken van een gebruiker;
  • Het rekeningnummer opgeven/wijzigen inzake automatische incasso;
  • Het factuur e-mailadres opgeven/wijzigen voor het ontvangen van een PDF factuur;
  • Opzeggen van middelen en organisaties;
  • Overzichten exporteren (Microsoft Excel formaat);
  • Upgraden eHerkenningsmiddel.

Klik hier om naar de beheerapplicatie te gaan.
Klik hier voor de handleiding.