Uitbreiding of wijzigingen voor Beheerapplicatie
Veel zaken kunnen al online in de Beheerapplicatie afgehandeld worden door de beheerder binnen uw organisatie, zoals:
- Nieuwe middelen toevoegen;
- Extra organisatie toevoegen;
- Rol van een gebruiker omzetten van gebruiker naar beheerder en andersom;
- Het mobiele nummer van een gebruiker wijzigen;
- Het e-mailadres van een gebruiker wijzigen (vóór activatie);
- Nieuwe activatie mail sturen wanneer deze is verlopen;
- Machtigingen van één of meerdere gebruikers toevoegen, wijzigen en verlengen;
- Gebruikers koppelen aan andere organisaties waar u beheerder voor bent;
- Een einddatum instellen (beëindigen) van machtigingen bij één of meerdere gebruikers;
- Per direct een machtiging intrekken van een gebruiker;
- Het rekeningnummer opgeven/wijzigen inzake automatische incasso;
- Het factuur e-mailadres opgeven/wijzigen voor het ontvangen van een PDF factuur;
- Opzeggen van middelen en organisaties;
- Overzichten exporteren (Microsoft Excel formaat);
- Upgraden eHerkenningsmiddel.
Klik hier om naar de beheerapplicatie te gaan.
Klik hier voor de handleiding.