Kies in het menu het huidige eHerkenning betrouwbaarheidsniveau van uw bedrijf.
Tarieven verwerken wijzigingsformulier QuoVadis eHerkenning
- Nieuwe activeringsbrief EH1: € 4,95 per activeringsbrief
- Nieuwe activeringsbrief EH2 / EH2+: € 12,50 per activeringsbrief
- Nieuwe activeringsbrief EH3: € 17,50 per activeringsbrief
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW en onder voorbehoud van wijzigingen.
Download hier het formulier dat u nodig heeft om een nieuwe activeringsbrief aan te vragen. Verstuur dit formulier, volledig ingevuld en ondertekend, per post of per mail naar de adresgegevens die zijn vermeld op het formulier.
LET OP: Beheerders en wettelijke vertegenwoordigers zijn bevoegd dit formulier te ondertekenen. Een beheerder mag niet zelf ondertekenen als voor hem/haar een nieuwe activeringsbrief wordt aangevraagd.
ALTIJD meesturen: Kopie van een geldig legitimatiebewijs, inclusief kopie van achterzijde, van de persoon die ondertekend dient te worden bijgevoegd.
Eventueel meesturen: Indien wettelijke vertegenwoordiger, niet zijnde beheerder, ondertekent en er is volgens de KvK sprake van ‘gezamenlijk bevoegdheid’ dan dienen alle bevoegde vertegenwoordigers te tekenen (gebruik hiervoor het formulier “Ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid”) én dient een kopie van een geldig legitimatiebewijs, inclusief kopie van achterzijde, van alle bevoegde vertegenwoordigers te worden bijgevoegd.
Download hier het formulier dat u nodig heeft om een nieuwe activeringsbrief aan te vragen. Verstuur dit formulier, volledig ingevuld en ondertekend, per post naar de adresgegevens die zijn vermeld op het formulier.
LET OP: Beheerders en wettelijke vertegenwoordigers zijn bevoegd dit formulier te ondertekenen. Een beheerder mag niet zelf ondertekenen als voor hem/haar een nieuwe activeringsbrief wordt aangevraagd.
ALTIJD meesturen: Kopie van een geldig legitimatiebewijs, inclusief kopie van achterzijde, van de persoon die ondertekend dient te worden bijgevoegd. Kopie van een geldig legitimatiebewijs, inclusief kopie van achterzijde, van de persoon/ personen waarvoor een nieuwe brief wordt aangevraagd dient te worden bijgevoegd
Eventueel meesturen: Indien wettelijke vertegenwoordiger, niet zijnde beheerder, ondertekent en er is volgens de KvK sprake van ‘gezamenlijk bevoegdheid’ dan dienen alle bevoegde vertegenwoordigers te tekenen (gebruik hiervoor het formulier “Ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid”) én dient een kopie van een geldig legitimatiebewijs, inclusief kopie van achterzijde, van alle bevoegde vertegenwoordigers te worden bijgevoegd.
Download hier het formulier dat u nodig heeft om een nieuwe activeringsbrief aan te vragen. Verstuur dit formulier, volledig ingevuld en ondertekend, per post naar de adresgegevens die zijn vermeld op het formulier.
LET OP: Beheerders en wettelijke vertegenwoordigers zijn bevoegd dit formulier te ondertekenen. Een beheerder mag niet zelf ondertekenen als voor hem/haar een nieuwe activeringsbrief wordt aangevraagd.
ALTIJD meesturen: Kopie van een geldig legitimatiebewijs, inclusief kopie van achterzijde, van de persoon/personen waarvoor de nieuwe activeringsbrief wordt aangevraagd. Kopie van een geldig legitimatiebewijs, inclusief kopie van achterzijde, van de persoon die ondertekend dient te worden bijgevoegd.
Eventueel meesturen: Indien wettelijke vertegenwoordiger, niet zijnde beheerder, ondertekent en er is volgens de KvK sprake van ‘gezamenlijk bevoegdheid’ dan dienen alle bevoegde vertegenwoordigers te tekenen (gebruik hiervoor het formulier “Ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid”) én dient een kopie van een geldig legitimatiebewijs, inclusief kopie van achterzijde, van alle bevoegde vertegenwoordigers te worden bijgevoegd.