Vragen en antwoorden
-
I want to activate my eHerkenning token, but I'm not receiving an email or text message. How do I solve this?
-
Waar vind ik meer informatie over PKI certificaten?
U kunt hier meer informatie vinden over PKI certificaten van QuoVadis.
-
Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?
Instellen van machtigingen kan de Beheerder na inloggen op de beheerapplicatie op Mijn QV.
-
Hoe stop ik mijn eHerkenning nu mijn bedrijf is uitgeschreven bij de KvK?
U kunt uw eHerkenning stopzetten door het invullen van dit digitale formulier op onze website.
-
Kan ik het e-mailadres wijzigen waar mijn factuur heen wordt gestuurd?
Ja dat kan eenvoudig in onze Beheermodule.
-
Waarom kan ik na het upgraden niet meer inloggen?
Waarschijnlijk zijn er geen machtigingen aan uw nieuwe middel gekoppeld.
-
Welk betrouwbaarheidsniveau heb ik nodig?
De standaard van eHerkenning is niveau 3, dit is het niveau dat wij dan ook over het algemeen aanraden.
-
Hoe vind ik de gegevens van mijn browser?
Uw browsergegevens kunt u vinden door te klikken op deze link.
-
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord niet meer weet?
Door uw gebruikersnaam hier in te vullen, krijgt u een e-mail toegestuurd met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
-
Kan ik compensatie aanvragen voor eHerkenning?
U kunt compensatie aanvragen bij het RVO specifiek voor eHerkenning 3 Belastingdienst.