Vragen en antwoorden
-
Hoe kan ik een machtiging opnieuw aanzetten als deze is verlopen?
Instellen van machtigingen kan de Beheerder na inloggen op de beheerapplicatie op Mijn QV.
-
Waar zijn instructies voor het aanvragen van ketenmachtigingen?
Instructies voor de ketenmachtigingen add-on vindt u hier.
-
Persoonsidentificatie AMP Groep
eHerkenning niveau 3 vereist een fysieke identificatie met de persoon voor wie het eHerkenningsmiddel
-
Alles over de berichtenbox van QuoVadis
QuoVadis heeft een berichtenbox gelanceerd in de beheerapplicatie op Mijn QV. Hier leest u daar alles over.
-
Kan ik een bestaand middel omzetten naar een nieuwe gebruiker?
Het omzetten van een bestaand eHerkenningsmiddel naar een nieuwe gebruiker is helaas niet mogelijk. Hier leest u wat u kunt doen.
-
Hoe kan ik eHerkenning aanvragen?
Het aanvragen van eHerkenning kan heel eenvoudig op onze website.
-
Uw abonnement wijzigen
Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.
-
Hoe vraag ik eHerkenning aan voor een uitgeschreven kvk nummer?
Ook voor een uitgeschreven KvK nummer kunt u eHerkenning krijgen. Vul daarvoor dit formulier in.
-
Hoe verleng ik een machtiging van een eHerkenningsmiddel?
Om de machtiging te verlengen, logt de Beheerder in de beheerapplicatie op Mijn QV.
-
Hoe vraag ik een kopie van de factuur aan?
Het aanvragen van een kopie van een factuur doet u door dit formulier in te vullen.