QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    95098%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    922100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    92198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91199%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    879100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    86399%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    8598%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    847395%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    804697%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    95098%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    922100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    92198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91199%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    879100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    86399%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    8598%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    847395%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    804697%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    95098%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    922100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    92198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91199%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    879100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    86399%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    8598%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    847395%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    804697%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    95098%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    922100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    92198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91199%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    879100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    86399%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    8598%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    847395%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    804697%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    95098%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    922100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    92198%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    91199%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    90299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    879100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    86399%
  • Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?

    De Beheerder kan via de beheerapplicatie op Mijn QV een extra bedrijf toevoegen.

    8598%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    847395%
  • Hoe vraag ik mijn gebruikersnaam op?

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via onze website.

    804697%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Kan ik eHerkenning aanvragen voor een uitgeschreven KVK-nummer?

    Ook voor een uitgeschreven KVK-nummer kunt u eHerkenning krijgen.

    46699%
  • Waar kan ik de activatiecode invoeren?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    459897%
  • Hoelang duurt het voordat mijn aanvraag is verwerkt?

    Als uw eHerkenning aanvraag is afgerond en door ons ontvangen, dan duurt het enkele werkdagen voor uw aanvraag door ons is verwerkt.

    458995%
  • Wat is een OTP device?

    OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.

    445596%
  • Waar staat een overzicht van de tarieven?

    Een overzicht van de tarieven van alle niveaus eHerkenning vindt u op deze pagina.

    442798%
  • Waarom ontvang ik geen sms?

    Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld. Dit kan de Beheerder doen in de Beheerapplicatie.

    441892%
  • Opgelet: valse eHerkenning e-mails in omloop

    392699%
  • Waar kan ik een nieuwe activeringsmail aanvragen?

    Wanneer de code in uw activeringsmail is verlopen, dan kunt u hier een nieuwe activeringsmail aanvragen.

    385298%
  • Ik wil mijn eHerkenning activeren, maar ontvang geen e-mail of SMS. Hoe los ik dit op?

    Als u geen e-mail of SMS ontvangt om uw eHerkenning te activeren, dan raden we deze 3 stappen aan:

    375096%
  • Hoe meld ik een extra gebruiker of beheerder aan?

    Dit doet u via deze pagina.

    370498%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 7
  • Pagina 8
  • Pagina 9
  • Pagina 10
  • Pagina 11
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 25
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis