QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    970100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    96199%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95398%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    94599%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    905100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    89399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    876195%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84698%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    839397%
  • Wat is phishing?

    Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.

    83499%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    146399%
  • Wie bepaalt welk niveau eHerkenning ik nodig heb?

    De dienstverleners die met eHerkenning werken bepalen welk niveau eHerkenning nodig is.

    145699%
  • Zijn er kosten verbonden aan het aanvragen van een nieuwe activeringsmail?

    Een nieuwe activeringsmail kan door de Beheerder kosteloos opnieuw verstuurd worden via Mijn QV.

    145399%
  • Wie dient de aanvraag te ondertekenen?

    Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.

    142097%
  • Waar kan ik een betaalbewijs indienen?

    Heeft u van ons een verzoek ontvangen voor het aanleveren van een betaalbewijs? Uw bewijs van betaling kunt u hier indienen.

    140499%
  • Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?

    136199%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    135799%
  • Kunnen er aanpassingen worden gedaan op de Gebruikersvoorwaarden Elektronische Toegangsdiensten?

    Deze voorwaarden zijn van het Afsprakenstelsel Elektronische Toegangsdiensten en vallen onder het beheer van BZK en niet van QuoVadis.

    131999%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    127799%
  • Hoe kan ik met eHerkenning inloggen voor een fiscale eenheid?

    126899%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    970100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    96199%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95398%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    94599%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    905100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    89399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    876195%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84698%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    839397%
  • Wat is phishing?

    Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.

    83499%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    96199%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95398%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    94599%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    905100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    89399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    876195%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84698%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    839397%
  • Wat is phishing?

    Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.

    83499%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    82399%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    970100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    96199%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95398%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    94599%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    905100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    89399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    876195%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84698%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    839397%
  • Wat is phishing?

    Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.

    83499%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    970100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    96199%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    95398%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    94599%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    905100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    89399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    876195%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84698%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    839397%
  • Wat is phishing?

    Phishing is een vorm van digitale oplichting. De berichten worden verstuurd in de vorm van bijvoorbeeld e-mails, SMS’jes of WhatsApp-berichten. De berichten lijken afkomstig van bekende en vaak betrouwbare organisaties, zoals overheidsinstellingen en banken. Zo proberen fraudeurs in het bezit te komen van uw inloggegevens, creditcardinformatie, pincode of andere persoonlijke informatie.

    83499%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 7
  • Pagina 8
  • Pagina 9
  • Pagina 10
  • Pagina 11
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis